27 - 28 maig.- Nou 猫xit rotund en les aturades de dues hores per torn.

Telem脿rqueting: Per un Conveni digne!

Parat el sector per cinquena vegada.
La pr貌xima, si no hi ha resposta de la patronal, VAGA el 9 de JUNY

Els treballadors i treballadores del sector de telem脿rqueting han tornat a sortir al carrer, els dies 27 i 28 han realitzat noves aturades que han tingut un ampli seguiment, amb una mitjana del 90% de participaci贸, paralitzant el funcionament dels serveis d'informaci贸 i atenci贸 telef貌nica de les principals empreses de serveis del pa铆s.

L聮ampli suport a les cinc aturades que es duen realitzades en el sector s贸n mostra que tots els treballadors i treballadores de telem脿rqueting se senten amena莽ats per l'acomiadament f脿cil i estan farts de suportar condicions vergonyoses d'inestabilitat i precarietat, sent tamb茅 conscients de la import脿ncia que les mobilitzacions suposen per a una millora de les condicions laborals i econ貌miques i la conseq眉猫ncia de la signatura d'un conveni digne que inclogui les seg眉ents reivindicacions.

聲 Reducci贸 de la precarietat i temporalitat: subrogaci贸n en la successi贸 d'empreses, increment de contractes indefinits.... i solucions per a la deslocalitzaci贸.

聲 Per una millor regulaci贸 i ordenaci贸 del temps de treball i reducci贸 de jornada, conciliaci贸 de vida familiar i laboral.

聲 Increment just dels salaris.

聲 Definici贸 adequada i realista de la classificaci贸 professional, que permeti la promoci贸 professional.

La resposta de la patronal ha estat de nombroses pressions, amenaces i sol聲licitud de serveis m铆nims abusius.