Resposta contundent a les mobilitzacions per un conveni TIC digne del 17 i 18 de novembre a Madrid i Barcelona

Després d'una reunió poc fructífera de la mesa del conveni, a la qual la patronal hi va tornar amb una proposta francament decebedora el passat dimarts 15 de novembre, vam prendre la determinació de continuar amb les mobilitzacions programades pel 17 de novembre a les 11:00h, a l'Smart Energy Congress, a IFEMA, Madrid i pel 18, a les 10:00h, al WomanLiderTIC, a la seu de Barcelona Activa.

- - - - -

Respuesta contundente a las movilizaciones por un convenio TIC digno del 17 y 18 de noviembre en Madrid y Barcelona

Tras una reunión de la mesa del convenio poco fructífera, a la que la patronal regresó con una propuesta francamente decepcionante, el pasado martes 15 de noviembre, tomamos la determinación de continuar con las movilizaciones programadas del 17 de noviembre a las 11:00h, en el Smart Energy Congress, en IFEMA, Madrid y del 18, a las 10:00h, en el WomanLiderTIC, en la sede de Barcelona Activa.

La resposta a la convocatòria ha estat contundent i demostra, una vegada més, la capacitat organitzativa i de lluita del sector de consultoria. Que la patronal AEC se n'assabenti ¡NO BAIXAREM ELS BRAÇOS! Estem farts de veure com ens roben drets i precaritzen les nostres condicions.

Amb sous de 14.375€ a titulats superiors, congelant dietes i el plus de quilometratge durant 18 i 21 anys o amb pujades d'entre l'1,7% i el 2% per al 2023 i d'entre l'1,4% i l'1,7% per al 2024, sense clàusula de revisió salarial lligada a l'IPC i AMB LA INFLACIÓ DISPARADA! és impossible retenir el talent TIC.

Volem agrair a totes aquelles persones que participen, una i altra vegada, en les diferents mobilitzacions convocades, per la seva perseverança i compromís, ja que sabem el difícil que és continuar acudint, sense dubtar-ho, després de gairebé tres anys de negociació amb una patronal sense cap empatia per les seves plantilles.

Les mobilitzacions continuaran fins que l'AEC ens escolti i la possibilitat d'una nova jornada de vaga a principis de desembre agafa cada vegada més força.

AQUESTA VEGADA ENS HAURAN D’ESCOLTAR

Recorda que pots continuar contribuint perque retirin la seva proposta signant aquesta petició a "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, t'hi apuntes?

I no oblidis donar màxima difusió a les xarxes socials #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC

CCOO ÉS EL TEU SINDICAT ARA MÉS QUE MAI. AFILIA'T!

La respuesta a la convocatoria ha sido contundente y demuestra, una vez más, la capacidad organizativa y de lucha del sector de consultoría. Que la patronal AEC se entere ¡NO VAMOS A BAJAR LOS BRAZOS! Estamos hastiados de ver cómo nos roban derechos y precarizan nuestras condiciones.

Con sueldos de 14.375€ a titulados superiores, congelando dietas y el plus de kilometraje durante 18 y 21 años o con subidas de entre el 1,7 y el 2% para 2023 y de entre el 1,4 y el 1,7% para 2024, sin cláusula de revisión salarial ligada al IPC y ¡CON LA INFLACIÓN DISPÀRADA! Es imposible retener al talento TIC.

Queremos agradecer a todas aquellas personas que participan, una y otra vez, en las diferentes movilizaciones convocadas, su perseverancia y compromiso, pues sabemos lo difícil que es seguir acudiendo, sin dudarlo, tras casi tres años de negociación con una patronal sin empatía alguna por sus plantillas.

Las movilizaciones continuarán hasta que la AEC nos escuche y la posibilidad de una nueva jornada de huelga a principios de diciembre coge cada vez más fuerza.

ESTA VEZ NOS VAN A ESCUCHAR

Recuerda que puedes continuar contribuyendo a que retiren su propuesta firmando esta petición en "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, ¿te apuntas?

Y no olvides dar máxima difusión en redes sociales #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC

CCOO ES TU SINDICATO AHORA MÁS QUE NUNCA. ¡AFÍLIATE