Tercer comunicat

Reunió de la mesa del XXII Conveni Col·lectiu de Banca

02-05-11 A continuació us adjuntem resum de la plataforma de COMFIA-CCOO. Més endavant us anirem donant més detalls de les nostres reivindicacions.

Ells no són els amos de la nostra vida, només són gestors ben pagats d'una societat anònima

Atenció als llums vermells de risc a Banc Sabadell

29-04-11 Fa uns dies va morir un company a la seva oficina, presumptament a causa d'un infart. La notícia, que ha circulat ràpidament, a més a més de la compassió lògica que qualsevol pèrdua humana provoca, ha generat un sentiment de preocupació, de dubte i també, cal dir-ho, de por.

Els delegats de CCOO Banc Sabadell estem recollint signatures en els centres de treball

Jo signo contra la reforma laboral a Banc Sabadell!

28-04-11 CCOO ha posat en marxa una iniciativa legislativa popular (ILP) per aconseguir que es modifiquin els aspectes més negatius de la reforma laboral i que es reorientin les polítiques econòmiques i socials del Govern. Una ILP és un instrument legal que permet que els ciutadans i ciutadanes de l’Estat espanyol proposin noves lleis o introdueixin modificacions en altres que ja estan en vigor.

Vine a la Festa del Treball #1Mayo

Primer de Maig de 2011

28-04-11 CCOO de Catalunya us convida a celebrar aquest Primer de Maig reivindicant els drets dels treballadors i les treballadores, en un moment difícil, atesa la crisi econòmica i les retallades que volen engegar els governs. Per això CCOO estarà ben present, conjuntament amb altres forces sindicals, per dir sí a l'ocupació i no a les retallades.

Perill: Relacions Laborals a Banc Sabadell

26-04-11 Aconsellem a tots els treballadors afiliats que, en cas de ser convocats per Relacions Laborals, com a primera mesura, comuniquin la seva condició d’afiliats i el sindicat al qual pertanyen. Aquesta acció senzilla obliga legalment a Relacions Laborals a suspendre qualsevol comunicació directa al treballador i a convocar els seus representants sindicals per presentar l’escrit amb els detalls dels fets que se l’imputen i la proposta de sanció.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat