Prou retallades! Els nostres drets no es toquen

Mobilitza't contra les retallades: manifestació unitària el dissabte 14 de maig

09-05-11 Per tot plegat, fem una crida enèrgica i decidida al conjunt de la societat catalana perquè es rebel·li en contra de les retallades socials que volen imposar-nos i, més concretament, a participar activament a la manifestació que hem convocat el proper dia 14 de maig a la ciutat de Barcelona.

Deducció de la quota d'afiliació en la declaració de la renda 2010

05-05-11 La quota d'afiliació sindical a CCOO és una despesa que podeu deduir quan realitzeu la vostra declaració anual de la renda, així ens ho marca la llei de l'IRPF.

Tercer comunicat

Reunió de la mesa del XXII Conveni Col·lectiu de Banca

02-05-11 A continuació us adjuntem resum de la plataforma de COMFIA-CCOO. Més endavant us anirem donant més detalls de les nostres reivindicacions.

Ells no són els amos de la nostra vida, només són gestors ben pagats d'una societat anònima

Atenció als llums vermells de risc a Banc Sabadell

29-04-11 Fa uns dies va morir un company a la seva oficina, presumptament a causa d'un infart. La notícia, que ha circulat ràpidament, a més a més de la compassió lògica que qualsevol pèrdua humana provoca, ha generat un sentiment de preocupació, de dubte i també, cal dir-ho, de por.

Els delegats de CCOO Banc Sabadell estem recollint signatures en els centres de treball

Jo signo contra la reforma laboral a Banc Sabadell!

28-04-11 CCOO ha posat en marxa una iniciativa legislativa popular (ILP) per aconseguir que es modifiquin els aspectes més negatius de la reforma laboral i que es reorientin les polítiques econòmiques i socials del Govern. Una ILP és un instrument legal que permet que els ciutadans i ciutadanes de l’Estat espanyol proposin noves lleis o introdueixin modificacions en altres que ja estan en vigor.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat