Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005

L'Agència Tributària ha desenvolupat un programa d'ajuda, disponible en la seva pàgina web, que permet als contribuents calcular les retencions del treball personal de l'IRPF


Concentracions a Barcelona, Madrid, Bilbao, Sevilla i València de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

CCOO exigeix la paralització de la tramitació del Reial decret i que s’obri un procés de negociació

Més de 250 delegats i delegades s’han concentrat davant la Delegació de Govern de Barcelona per manifestar el seu rebuig a l'esborrany de Reial decret que pretén segregar, de les Mútues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals de la Seguretat Social, les activitats que aquestes realitzen com Serveis de Prevenció. La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA-CCOO) entén que amb aquesta externalització es prioritza l'obtenció de beneficis enfront de l'objectiu de reduir la sinistralitat laboral, per la qual cosa exigeix que es paralitzi la tramitació del projecte i s’obri un procés de negociació davant els Serveis de Prevenció d’accidents laborals.


Concentracions arreu de l’estat de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

COMFIA-CCOO vol manifestar el seu rebuig al Real Decret que pretèn externalitzar els Serveis de Prevenció

A Catalunya concentració dimarts 21 de desembre a les 13 hores davant la Delegació de Govern a Catalunya - Plaça Pla de Palau de Barcelona.


SEGREGACION SPA MUTUAS

Proyecto de Real Decreto

El Borrador ya Es Proyecto de Real Decreto mira aqui el texto completo


Javier Rosaleny Secretario CC OO Andalucía

Cajasur: el viaje a ninguna parte

Causa asombro que después de años de enfrentamientos y océanos de tinta, el Consejero de Economía de la Junta de Andalucía, y el Obispo de Córdoba, bajo la atenta y notarial presencia del Presidente de la Caja Sr. Castillejo, hayan alcanzado un acuerdo por el que devuelven Cajasur a Andalucía.


CCOO y la Asociación de Internautas

Contra el canon de los CD y DVD vírgenes

El secretario confederal de comunicación de CCOO, Fernando Lezcano, afirmó que el próximo mes de enero se reunirán con partidos políticos para que impulsen de manera urgente y establezcan medidas que impidan posibles situaciones e imposiciones unilaterales que, en definitiva, crean "enfrentamientos no deseados" en la sociedad.


Destacades

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO 


CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.