Comprat per Banc Sabadell

CC OO davant la venda de Banc Atlantic

22 12 03 Es confirma que Banc Sabadell ha adquirit la majoria de les accions del Grup Banc Atlàntic tancant-se, per fi, l'indesitjable període d'incertesa que ha suposat la "subhasta" del Banc i que qualifica, per si mateix, a les societats i agents que han marcat el ritme d'aquest despropòsit.


CCOO exigeix un protocol que garanteixi l´ocupació

22 12 03 Nota de premsa de CCOO sobre la compra del Banco Atlántico. (PDF:Cast.)


Sobre la compra del Banco Atlántico

22 12 03 La secció sindical de CCOO del Grup Banco Atlántico valora el procés de venda del banc i, coordinadament amb CCOO del Grup Banc Sabadell i la nostra Federació Estatal, sol·licita un protocol que garanteixi l´ocupació i les condicions laborals. (PDF:Cast.)


Reunió de delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell

16 12 03 Els delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell es reuneixen per treballar els temes d’actualitat en l’empresa, destacant la possible compra del Banc Atlàntic, el conveni del sector i la degradació de les condicions de la plantilla, reafirmant-se en la seva línia d’oposició, denúncia i informació.


Ingenierías Técnicas

ACUERDO SOBRE CONDICIONES LABORALES URBASER S.A.- TUV RHEINLAND IBERICA S.A. (UTE - ITV MURCIA)

Condiciones Laborales en Ingenierías Técnicas


Anys 2003 - 2006

Conveni Col·lectiu d'Assegurances Catalana Occident Societat Anònima d'Assegurances i Reassegurances

El present Conveni Col·lectiu té per objecte regular les relacions laborals d'Assegurances Catalana Occident, Societat Anònima d'Assegurances i Reassegurances i els seus treballadors. Assegurances Catalana Occident, Societat Anònima d'Assegurances i Reassegurances, anteriorment denominada Multinacional Asseguradora, Societat Anònima d'Assegurances i Reassegurances, -des d'ara *MNA-, integra els empleats procedents de l'antiga Catalana Occident Segurs, Societat Anònima d'Assegurances i Reassegurances, -des d'ara Catalana Occident. Regula també els ciberdrets


Destacades

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO 


CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.