CCOO celebra que el centre comercial l´Ànec Blau decideixi tancar abans de les 22 hores el seu horari comercial a partir del proper 1 d´octubre

La direcció del centre comercial l’Ànec Blau de Castelldefels, després de l’insistència per part de CCOO des de fa anys en diverses converses, ha decidit acollir-se al horari comercial de tancar abans de les 21 hores d’octubre a maig. CCOO valorem positivament aquesta decisió que respon a la reivindicació per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral de les persones traballadores.


Banc Sabadell lliura a la Representació Legal dels Treballadors l´informe tècnic i anuncia uns criteris d´afectació insultants

A la reunió d'avui dijous, la primera del període formal de la negociació l'ERO, la Direcció de Banc ha lliurat als membres de la Taula de Negociació l'informe tècnic complet que hauria de justificar un ERO. Informe de què ja va fer un avenç i què CCOO va poder desmuntar els seus arguments.

- - - - - -

Banco Sabadell entrega a la RLT el informe técnico y anuncia unos criterios de afectación insultantes

En la reunión de hoy jueves, la primera del periodo formal de la negociación del ERE, la Dirección del Banco ha entregado a los miembros de la Mesa de Negociación el informe técnico completo que debería justificar un ERE. Informe del que ya hizo un avance y del que CCOO pudo desmontar sus argumentos.


ERO Banc Sabadell

Banc Sabadell entrega l'informe tècnic i anuncia criteris d'afectació insultants


Banco Sabadell entrega a la RLT el informe técnico y anuncia unos criterios de afectación insultantes

Banco Sabadell

En la reunión de hoy jueves, la primera del periodo formal de la negociación del ERE, la Dirección del Banco ha entregado a los miembros de la Mesa de Negociación el informe técnico completo que debería justificar un ERE. Informe del que ya nos hizo un avance y del que CCOO pudimos desmontar sus argumentos.

Suponemos que, a falta de un análisis meticuloso del mismo, esta documentación será el típico “cortar y pegar”, con un contenido sesgado como los que han presentado en otros procesos del sector y en el que se obviará seguro su desastrosa gestión que ha hecho que el Banco no esté como a ellos les gustaría. 


Destacades

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO 


CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.