CCOO advirte que o peche patronal anunciado pola Asociación de Hostelería da Coruña non pode afectar aos dereitos laborais

paro patronal hostalaría coruña

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia advirte que o peche patronal anunciado pola Asociación de Hostelería da Coruña para o vindeiro luns, 28 de marzo, non pode afectar aos dereitos laborais. O sindicato aclara que este paro non é unha folga de traballadores e traballadoras asalariadas, senón unha medida promovida polas empresas, de maneira que non pode ter impacto ningún nas condicións de traballo.

Entre outras cuestións, CCOO-Servizos recalca que esta decisión empresarial non pode repercutir nos salarios das persoas traballadoras nin no seu dereito ao descanso semanal ou día libre correspondente; tampouco cabe ningún desconto nas nóminas, nin modificación de xornada ou compensación con día de libranza establecido.

En resumo, a Federación de Servizos de CCOO non vai consentir que un peche patronal, xestionado de forma unilateral e por iniciativa das empresas, «se leve a cabo á custa do salario e o dereito ao descanso do persoal da hostalaría».

Por esta razón, CCOO-Servizos ponse ao dispor de todas as persoas traballadoras para que, en caso de incumprimentos, «nos comuniquen as incidencias co fin de denunciar ante a Inspección de Traballo as irregularidades ou ilegalidades cometidas».


Tras o seguimento masivo dos paros parciais convocados o 8 de marzo elévase a tensión do conflito pola negociación do convenio sectorial que leva 27 m

Concentracións nas sedes das grandes empresas clientes de Contact Center

Concentración Contact Center

 Ante a imposibilidade de negociación coa patronal do sector de Contact Center, CEX, e as actuais circunstancias que precarizan cada vez máis o persoal, ás organizacións sindicais non queda máis camiño que o de elevar o ton da protesta para dignificar estas condicións de traballo.

O 22 de febreiro comezaron as mobilizacións convocadas por CCOO e UGT con asistencia masiva por parte do persoal cuxa situación é límite ante o devir dos acontecementos. Estase a reclamar unha maior presión cara ás empresas para saír da precariedade na que están estancadas: baixos salarios, abusos das xornadas parciais, dificultade para conciliar, riscos psicosociais polos elevados niveis de esixencia dos servizos, etc.

Un dos graves problemas aos que se enfronta as traballadoras de Contact Center é que as subidas de prezos de produtos de consumo (IPC) non se está vendo reflectida en actualización salarial algunha o que esta provocando un empobrecimiento sistemático destas traballadoras. Tampouco se está cumprindo coa lei vixente no sector xa que non se está respectando a Lei de Teletraballo, de tal modo que as empresas seguen utilizando esta modalidade sen regulación e sen recoñecer o dereito a percibir unha compensación polos gastos xerados. E non se está respectando a lexislación sobre transparencia e igualdade retributiva e as empresas do sector continúan sen realizar auditorías.

Desde CCOO advírtese á patronal de que a escalada de tensión neste conflito non vai cesar ata que sente a negociar e adquira unha posición de respecto e de compromiso ante un persoal que xa non pode aguantar máis.


A mobilización pasará por diante das principais empresas do sector e dos seus grandes clientes

As traballadoras e traballadores dos centros de chamadas maniféstanse na Coruña en defensa do seu convenio

concentración convenio contact center

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia informa de que as traballadoras e traballadores dos centros de chamadas (contact center) se manifestarán na Coruña o venres en defensa do seu convenio colectivo. Segundo o sindicato, as negociacións están bloqueadas por mor da actitude da patronal. A mobilización partirá do Obelisco e rematará na praza de Mina, pasando o seu percorrido por diante das principais empresas do sector e dos seus grandes clientes.

Deste xeito, a marcha transitará por diante das instalacións de centros de chamadas como Teleperformance, Konecta, Gestión C, Prosegur Avos ou DXC Techonology, así como das oficinas de Abanca, Santander, BBVA, Caixabank ou R Cable, principais destinatarias en Galicia dos seus servizos. Ler máis


Lento avance no convenio de Comercio Alimentación Coruña

convenio comercio alimentación Coruña

Discutimos sobre os novos modelos de contratación e a aplicación da reforma laboral para conseguir unha maior estabilidade da contratación indefinida. Aínda que para nós este tema é moi importante, desde logo non pode ser o único en que centrar a negociación.

Demos tamén contestación a algunha das propostas da patronal:

  • Non podemos asinar, como pretenden, un convenio a 8 anos coa incerteza actual e sen un compromiso de mantemento do poder adquisitivo se o IPC segue polas nubes.

  • Non cremos necesario incrementar os períodos de proba para as novas contratacións.

  • Non estamos dacordo no tratamento que pretenden dar a algunhas licenzas.

  • E o que é incocebible a estas alturas é que sigamos sen saber que pretenden propor como incremento salarial.

CCOO entenderá un intento de paralizar a negociación de forma inxustificada se na próxima reunión que se celebrará o día cinco de abril, a patronal non trae unha proposta de incremento salarial,

Xa é hora de que a patronal saia do seu inmobilismo, de que aporte unha proposta salarial e de empece a falar con seriedade doutros temas importantes como por exemplo:

  • Xornada de traballo: Redución Xornada Anual, Xornada Continua.

  • Fins de Semana de Calidade: Garantir un Mínimo Anual.

  • Licenzas Retribuidas: Melloras e recoñecemento real de parellas de feito.

  • Eliminación do Grupo IV: Que se usa para reducir salarios inxustificadamente.


Chámase a un seguimento masivo nas mobilizacións para o mes de marzo

A patronal de Contact Center resístese a aplicar a Reforma Laboral

convenio contact center

O 21 de febreiro levouse a cabo unha asemblea de delegados/as do sector de Contact Center de Galicia na que interviron a secretaría xeral da Federación de Servizos de Galicia, Lucía Trenor, o secretario de acción sindical Juan Zas, o responsable do sector de Contacr Center en Galicia Xosé González, e o responsable de Servizos Técnicos Iván Cordeiro.

Nas intervencións expuxéronse ante os participantes, delegados e delegadas do sector en todas as provincias da comunidade autónoma, temas de total actualidade no sector, tales como:

  • Situación da negociación colectiva no Contact Center.
  • Calendario de mobilizacións para defender a plataforma sindical.
  • Importancia do labor da Representación Legal das Persoas Traballadoras RLPT nas empresas.
  • Afectación dos últimos decretos do Goberno: Reforma Laboral; Plans de Igualdade e Auditoría Salarial; Salario Mínimo Interprofesional.

Ler máis


Antes a pésima organización da campaña de Superlínea e a acumulación de incidencias

O persoal de Universal Support volve a mobilizarse por acumulación de irregularidades

Concentración Universal Support (G Konecta)

O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou unha xornada de mobilización hoxe luns día catro. O obxectivo, reclamar a subsanación das numerosas incidencias detectadas na campaña Superlínea:

  • Obrigatoriedade de traballar os festivos estatais
  • Traballo en fin de semana
  • Pésima calidade e escasa cantidade de formación
  • Non respecto á regulación do convenio das xornadas irregulares
  • Denegación de días de libranza
  • Denegación da consolidación das ampliacións de xornada
  • Inexistencia de tempo entre chamadas
  • Premios e incentivos inalcanzables e mal remunerados
  • Existencia da figura de apoio non recollida no convenio e polo tanto non remunerada
  • Non publicación de postos libres de coordinación e quality
  • Non consolidación da categoría de coordinador en teleoperadores que levan máis de 6 meses prestando ese servizo
  • Existencia de persoal con contrato eventual máis tempo do autorizado por convenio

Acordouse convocar mobilizacións tamén os días:

Paros día 11/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo

Paros día 18/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo

 


A empresa pretende obrigar a 81 persoas que traballan na Coruña a facelo desde Bergondo

O persoal de Universal Support mobilízase contra os traslados

concentración Konecta

O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou esta semana dúas xornadas de mobilización, o luns día 20 e hoxe mesmo, xoves 23. O obxectivo, rexeitar o traslado de 81 traballadores e traballadoras da Coruña a Bergondo.Ler máis


Nova concentración diante das instalacións de Teleperformance na Coruña

O persoal de Teleperformance intensifica as protestas para defender os seus dereitos

concentracións Teleperformance

O comité denuncia que a empresa «fai o xordo» ás reivindicacións, polo que se intensificarán as protestas, con paros parciais a partir de hoxe, 28 de xuño, e concentración ás 12:30

Os sindicatos denuncian continuos problemas no cómputo do rexistro da xornada —que se traducen en descontos nas nóminas—, a formación insuficiente e sen apoio, a implantación dunha ferramenta única para a comunicación coa empresa —e que presenta deficiencias—, a falta de información á representación legal do persoal ou a negativa de Teleperformance a compensar de maneira xusta os gastos do teletraballo durante a pandemia.


Seguimento masivo da folga en BBVA e do paro parcial en CaixaBank

Folga BBVA

Un 84% do persoal de Caixabank seguiu o paro parcial de media hora convocado por todas as forzas sindicais na empresa.

En BBVA as cifras de seguimento da folga* son estimativas e aínda que que o banco ten 2.500 centros de traballo, *consideramos que estas superan o 70% do persoal. Ler máis

 


Comunicado do COMITÉ DE EMPRESA TELEPERFORMANCE ESPAÑA S.A.U. A CORUÑA

Teleperformance España (A Coruña) segue a desprezar o seu persoal

conflito teleperformance

O Comité de empresa de Teleperformance Coruña denuncia que a empresa continúa facendo caso omiso das continuas reivindicacións tanto de traballadorxs como da representación legal dos e das traballadoras.

Ante esta situación decidiu convocar Concentración o próximo día 21 de Maio de 12:30 a 13:30 diante do Centro de traballo que Teleperformance ten en Agrela. Ler máis


Destacadas

Acuerdo en el ERE de Supersol y CashDiplo (reuniones 9 y 10 de febrero)

Se adelanta el fin de periodo de consultas al llegar a acuerdo la mayoría de la parte social y la empresa. El acuerdo indemnizatorio será de 35 días de antigüedad por año trabajado hasta un máximo de 24 mensualidades.


Acuerdo en el ERE de Supersol y CashDiplo (reuniones 9 y 10 de febrero)

Se adelanta el fin de periodo de consultas al llegar a acuerdo la mayoría de la parte social y la empresa. El acuerdo indemnizatorio será de 35 días de antigüedad por año trabajado hasta un máximo de 24 mensualidades.


Grupo Carrefour compra a Supersol

El grupo Carrefour compra todas las tiendas Supersol y garantiza el mantenimiento del empleo de toda su plantilla. Ambas empresas han enviado hoy un comunicado a sus plantillas informando de la operación.


Grupo Carrefour compra a Supersol

El grupo Carrefour compra todas las tiendas Supersol y garantiza el mantenimiento del empleo de toda su plantilla. Ambas empresas han enviado hoy un comunicado a sus plantillas informando de la operación.


La empresa envía un comunicado a las tiendas con respecto a las noticias aparecidas en prensa sobre la venta

Desde CCOO hemos solicitado información a la empresa tras las últimas noticias aparecidas en prensa, que lejos de desaparecer o de negarse, se replican también a nivel internacional, sin embargo, no hemos recibido respuesta por parte de la empresa a las últimas noticias relativas a que Máxima prepara su salida de España.

Las explicaciones que hemos recibido de la empresa, tras una reunión de comité de empresa provincial se basan en decir que las visitas a los centros de trabajo por parte de personal externo se corresponde con el trabajo que realiza una consultora para valorar la inversión del accionista en las instalaciones y por negar la venta.

 

 


El Registro de Jornada digital... y manual. Se retrasa su implantación ¿qué ocurrirá mientras?

El acuerdo de Registro de Jornada establece que la empresa debía iniciar el año implantando los sistema de registro digital con garantías para la plantilla. La dirección de Supersol alega ahora que un problema de presupuestos le condiciona a cumplir con la fecha acordada y que se dilatará unos meses.Valora cambiar el sistema digital inicial por otro de menor coste desde CCOO hemos exigido que cumpla con las garantías pactadas.


¿Qué estamos negociando en Supersol en materia de horarios?

Tras la aplicación de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo, aún seguimos negociando la implantación de los cuadrantes horarios en Supersol. Algunas personas ya disfrutan del descanso de calidad (2 días de descanso) y de fines de semana de calidad (descanso continuado de viernes+sábado, sábado+domingo o domingo+lunes). Pero son muchas personas las que aún no lo tienen en sus cuadrantes horarios.

La implantación no está siendo igual en todas las provincias.Por ello, desde CCOO, seguimos muy de cerca la elaboración de los cuadrantes horarios, revisándolos todos y trasladando a la empresa las incidencias e incumplimientos que detectamos para que se solucionen.

En CCOO defendemos el derecho a conciliar y descansar dos días en Supersol.


¿Qué estamos negociando en Supersol en materia de horarios?

Tras la aplicación de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo, aún seguimos negociando la implantación de los cuadrantes horarios en Supersol. Algunas personas ya disfrutan del descanso de calidad (2 días de descanso) y de fines de semana de calidad (descanso continuado de viernes+sábado, sábado+domingo o domingo+lunes). Pero son muchas personas las que aún no lo tienen en sus cuadrantes horarios.

La implantación no está siendo igual en todas las provincias.Por ello, desde CCOO, seguimos muy de cerca la elaboración de los cuadrantes horarios, revisándolos todos y trasladando a la empresa las incidencias e incumplimientos que detectamos para que se solucionen.

En CCOO defendemos el derecho a conciliar y descansar dos días en Supersol.


Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social

Fotos Servicios CCOO

Canal de Servicios CCOO en Flickr

Vídeos Servicios CCOO

Canal de Youtube de Servicios CCOO

Falacias y mentiras

Falacias, mentiras y verdades sobre los sindicatos

Histórico

Histórico de artículos de Servicios CCOO