Intervenció a lAssemblea General de la Caixa.
El passat 31 de març es va celebrar lAssemblea General de Caixa Sabadell, on els empleats i empleades comptem amb una representació de 10 consellers. Considerem que manifestar la nostra opinió als òrgans de govern de la Caixa és important, donat el coneixement privilegiat que tenim de lentitat i el nostre interès per la bona gestió. Per això vam fer la següent intervenció en el torn de precs i preguntes:
Los Niveles retributivos de referencia para cada Función
En el nuevo organigrama de Banca Comercial son competencia de Recursos Humanos. Es la respuesta que han recibido compañeros y compañeras cuando se les ha propuesto o comunicado el cambio de Función para la adecuación al nuevo modelo
Brigades de solidaritat
09 04 08 Si vols conèixer una altra realitat i, amb el teu esforçajudar a canviar-la, no ho dubtis, aquestes són les teves vacances. Segur que serà una experiència enriquidora i inoblidable. (PDF:cat)
MGS no respecta lacord signat de flexibilitat horària per a tothom
COMFIA-CCOO es manifesta diàriament davant lempresa per reivindicar laplicació dels drets per a tothom.
Ajuda alimentària a tot el personal amb jornada partida
07 04 08 Transcrivim la carta que hem enviat el dia 31 de març al director general adjunt, Juan-Cruz Alcalde.
Varias ADVERTENCIAS y RECOMENDACIONES
Poco a poco se van conociendo realmente las consecuencias del nuevo modelo en Banca Comercial, el proyecto CLIMA. Hay ascensos, por supuesto, a nuevas funciones (Dir. CBC, RGA) que se suponen mejor remuneradas, no se modifican funciones, aparentemente, en la mayor parte (Gestión Comercial, Gestión Operativa, As. Financiero, As. Patrimonial, Gestión de Ngcs.), parece que hay algunas rebajas retributivas (JGAC y JGO que pasan a G.Cial) y en otras se mantiene la incógnita (TGA, GA, Dir. Cial.).
Aclariments al Projecte CLIMA
En aquests moments, la plantilla del Banc ens trobem en una situació dabsoluta desorientació i confusió. La implantació a les oficines del nou model de Banca Comercial (Projecte CLIMA), sestà realitzant de manera precipitada, per immersió, i de manera simultània al desmantellament dels Serveis Centrals.
CCOO denuncia al Reial Cercle Artístic de Barcelona per agressió i actuació antidemocràtica
El dimecres 2 dabril, la direcció de lentitat cultural Reial Cercle Artístic de Barcelona va impedir físicament que es celebressin eleccions sindicals.
CCOO defensa la naturalesa juridica de les caixes
En aquests temps de tanta convulsió financera, amb clares intencions per part de certs grups econòmics favorables a les privatitzacions de les Caixes, CCOO com a sindicat majoritari del sector estalvi, ha defensat sempre lactual naturalesa jurídica de les Caixes.





Tras la aplicación de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo, aún seguimos negociando la implantación de los cuadrantes horarios en Supersol. Algunas personas ya disfrutan del descanso de calidad (2 días de descanso) y de fines de semana de calidad (descanso continuado de viernes+sábado, sábado+domingo o domingo+lunes). Pero son muchas personas las que aún no lo tienen en sus cuadrantes horarios.







