A les matèries pendents, les patronals CESPA (ASPA i ANEPA) i ASPREN han tornat a rebutjar les nostres propostes sense plantejar alternatives, bloquejant de nou l'inici de la negociació dels continguts del Conveni. Denunciem aquesta actitud com una estratègia dilatòria que perjudica greument les plantilles del sector, que porten temps esperant millores laborals i salarials.
Des de CCOO reiterem la nostra total disposició a negociar de manera seriosa i responsable. Volem abordar ja temes de fons com el salari, la jornada, la classificació professional o les càrregues de treball, entre altres, i no permetrem que debats organitzatius s'utilitzen com a excusa per a evitar-ho.
La pròxima reunió ha sigut convocada per al 5 de juny. Si en aqueixa data persisteix el bloqueig, anunciarem la intervenció de l'AVENC (Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge) per a forçar el desbloqueig i avançar en una negociació real i efectiva.
Continuarem informant. La unitat i el suport de totes i tots serà clau per a aconseguir un conveni just i digne. Si tens algun dubte, consulta a les teues delegades i delegats de CCOO.
Descargar COMUNICADO (pdf)