No podem ni volem renunciar a defensar la dignitat, la professionalitat i la salut de tots

Ja n'hi ha prou a Banco Herrero

16-03-12 CCOO, i els treballadors, compreníem perfectament la importància de la col · locació d'accions, per això ens vam mantenir en silenci durant la mateixa, però si algun o alguna creu que podrà seguir traient campanyes endavant usant el fuet com a únic argument s'està equivocant d'empresa, de país i de segle.


Concentració sota el lema:“Som bancaris i bancàries, no els banquers. Prou agressions!”

COMFIA-CCOO denuncia que el Banc d’Espanya és responsable de l’augment de les agressions a les plantilles del sector financer

Uns cent cinquanta delegats i delegades de COMFIA-CCOO de Catalunya del sector financer han realitzat una concentració silenciosa de mitja hora davant del Banc d’Espanya per assenyalar a la ciutadania qui són els responsables de les agressions que reben els treballadors i treballadores de banca i estalvi i exigir a les entitats que adoptin urgentment totes aquelles mesures que solucionin o redueixin els problemes que afligeixen a la clientela i que previnguin i protegeixin a les seves plantilles.


Concentració sota el lema:“Som bancaris i bancàries, no els banquers. Prou agressions!”

COMFIA-CCOO denuncia que el Banc d’Espanya és responsable de l’augment de les agressions a les plantilles del sector financer

02-03-12 Concentració sota el lema:“Som bancaris i bancàries, no els banquers. Prou agressions!”



Destacades

CCOO - Boletín Informativo Nº50 - La información que te interesa

Hoy en el Boletín informativo nº 50 tratamos los temas siguientes:

  • JORNADA INTENSIVA DE AGOSTO
  • VENTAJAS PARA LA AFILIACIÓN
  • FORMACIÓN
  • RIESGOS LABORALES: RECOMENDACIONES VERANO


Segunda reunión de negociación del XIX Convenio TIC. Sin avances significativos.

Hoy, 24 de junio de 2024, ha tenido lugar la segunda reunión de la mesa negociadora del XIX Convenio de Consultoría, Tecnologías de la Información, Estudios de Mercado y de la Opinión Pública.


Las patronales del sector, AEC y ANIMES, nos han trasladado que los incrementos salariales propuestos por la parte social están muy por encima de las pretensiones de la parte empresarial. Estos incrementos solicitados estiman que harían inviable un posible acuerdo.