Comença la temporada d’horari intensiu a BSIS

Aprofita lÂ’horari dÂ’estiu

25-06-2013 us recordem que el proper dilluns 1 de juliol comença la temporada dÂ’horari intensiu a BSIS.

 


Caixa Penedès (BMN Catalunya-Aragó)

Una etapa nova

20-06-2013 Hi ha temes que generen dubtes a la plantilla: la formació, la prolongació de la jornada, la seva compensació, la nòmina o els acords vigents pactats entre Banc Sabadell i la representació sindical. Aquests dubtes esperen sempre una resposta que no es dóna de vegades amb la rapidesa que desitjaríem. Per això des de Comfia-CCOO volem ajudar-vos a trobar-les.


Banco CAM

Tens nivell X, XI?, ¿com t’afecta?

17-06-2013 De conformitat amb lÂ’Acord dÂ’homologació de Banco CAM, el canvi de nivell per aplicació del Pacte de Nivells Mínims del 11/2010  per al personal que procedeix de Banco CAM es farà a partir de lÂ’1 de juliol.


Manifestació a Barcelona

Mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat


Banc Sabadell - Astúries

Resultats de l'avaluació de riscos psicosocials

13-06-2013 Han detectat riscos molt importants relacionats amb la càrrega de treball, deficiències importants en la possibilitat de participació en els canvis de mètodes de treball, nous productes, reorganització o elaboració de normes de treball i en demandes psicològiques.


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats