Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

CCOO es torna a mobilitzar en rebuig de les mesures forçoses de l'ERO de Caixabank

CCOO NO ERE a Caixabank #IndignAcción

No n'hi ha prou amb retirar les extincions forçoses, és necessari evitar una purga amb la mobilitat forçosa. La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les seves condicions laborals. Per això, tota la plantilla de CaixaBank es mobilitzarà avui, 24 d'abril, per manifestar el seu més absolut rebuig.

Avui hi haurà concentracions a les 17h en els Serveis Centrals de Barcelona i en totes les Direccions territorials:

Barcelona: Avinguda Diagonal, 621-629.
Girona: C/Creu, 31.
Lleida: Pl. la Sal 5-6.
Tarragona: Rambla Nova, 100

Negociació Conveni Col·lectiu Entitats Financeres de Crèdit

LA PATRONAL DE LES EXCUSES

Dijous passat dia 11 d'abril celebrem una nova reunió de la taula negociadora del conveni col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

ULTIMA HORA - Estava convocada els dies 18, 19 i 22 d´abril

CCOO desconvoca la vaga a Autogrill de l´Aeroport de Barcelona per un acord de darrera hora

CCOO ha desconvocat la vaga a Autogrill de l’Aeroport de Barcelona per un acord que s’ha produït aquesta tarda

- - - - - - - - -

CCOO ha desconvocado la huelga a Autogrill del Aeropuerto de Barcelona por un acuerdo que se ha producido esta tarde.

Vaga 18, 19 i 22 d´abril de 2019

CCOO convoca vaga a Autogrill de l´aeroport de Barcelona per Setmana Santa

Vaga Autogrill abril 2019

Els treballadors i treballadores d’Autogrill dels establiments de restauració de l’Aeroport (Starbucks, Piscolabis, TGI Friday i Botiga) realitzaran vaga els dies 18, 19 i 22 d’abril per reivindicar que siguin respectades les seves condicions laborals.

Conveni col.lectiu

Estat de la negociació del conveni de comerç majorista d`alimentació de Catalunya

El passat 14 de gener de 2019 es van iniciar les negociacions del conveni col·lectiu, constituint-se la comissió negociadora i establint un calendari de reunions.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019