COMFIA-CCOO incrementa al 62% la seva representació sindical al Grup assegurador AXA a Catalunya

En les eleccions sindicals realitzades el 25 de maig en el Grup AXA, COMFIA-CCOO ha obtingut 31 (62%) representants sindicals dels 50 escollits, l’UGT passa a 17 (34%) i la CGT amb 2 representants (4%), entre els 12 centres de treball on s’han realitzat eleccions sindicals de la ciutat de Barcelona, Cornellà, Sant Cugat i Sant Feliu.

Les eleccions ha comptat amb una alta participació entre els 1.125 treballadors de plantilla, confirmant així la confiança donada al sindicat per a afrontar els nous reptes així com a un clar reconeixement de la tasca sindical realitzada en els darrers anys.

En les anteriors eleccions sindicals de l’any 2007, aleshores en les empreses Axa i Winterthur abans de la fusió, es van escollir 77 representants en les eleccions dels centres de treball a la província de Barcelona on la representació sindical era de 45 representants de CCOO (58,44%), 31 de l’UGT (40,2%) i 1 de la CGT (1,3%).

COMFIA-CCOO Catalunya