Les possibles limitacions per necessitats del servei han dÂ’estar prou argumentades i justificades per lÂ’empresa.

Sobre els quadres de vacances a Banc Sabadell

03 02 10 CCOO rebutgem de manera rotunda les pressions que són contràries a l'acord de vacances, per les quals s'obliga o prohibeix triar el mes d'agost o es declara inhàbil el mes de desembre.


comunicat

IGUALTAT: 1º aniversari

LÂ’aniversari dÂ’un pacte dÂ’igualtat per a tothom.


L’increment s’aplicarà en les taules salarials el mes de febrer

Nòmina Gener 2010 a Banc Sabadell

20-01-10 El Conveni Col·lectiu estableix que les taules salarials s'incrementin aquest any un 2%. Com que l'IPC de 2009 és del 0,8%, més d'un punt per sota de l'increment pactat, implica una significativa millora del nostre poder adquisitiu.


CCOO seguim apostant per tancar tots els dissabtes el més aviat possible

Reunió 07-01-10 sobre el tancament dels dissabtes a Banc Sabadell

07-01-10 En la reunió d’ahir no es va poder arribar a un acord sobre els dissabtes.La raó principal va ser que l’empresa vol introduir un element que fins ara no havia plantejat.L’empresa va proposar la inclusió d’una clàusula de flexibilitat sobre la jornada anual dels tècnics de la plantilla.


AEB contesta: Aquí no es tanca

En relació a la petició que l'Agrupació de Banca de COMFIA-CCOO, com ja sabeu va fer a l'AEB sobre el tancament dels dissabtes de Nadal i Any Nou, aquesta ens ha contestat que no és possible, al•ludint perjudicar als clients en el seu dret a ser atesos durant aquests dos dies.


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats