L?empresa hotelera Don Juan Hotels pretén externalitzar i suprimir serveis

CCOO es concentrarà el 29 d'abril davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

Per dissabte 29 d'abril a les 17 hores, CCOO de l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar convoca una concentració davant la modificació de condicions de treball que pot patir la plantilla com a conseqüència de les pretensions de l'empresa d'externalitzar i o suprimir algunes seccions i serveis de l'hotel.

>> 29 d'abril a les 17 hores CONCENTRACIÓ davant l'HOTEL DON JUAN Carrer de la Riera, 77 - Lloret de Mar


Conveni col.lectiu

CCOO REPRENEM MOBILITZACIONS DAVANT L'IMMOBILISME DE LA PATRONAL

CCOO reivindica, com a qüestions prioritàries, la subrogació de les plantilles en el sector de la restauració i la necessitat de regular l'externalització de serveis.


Los días 24, 25, 26 y 27 de abril por la modificación sustancial de las condiciones de trabajo de la plantilla

Este lunes se inicia una huelga de cuatro días en la hostelería del IFEMA

Este lunes, 24 de abril, se inicia la huelga de cuatro días en la hostelería de IFEMA (Feria de Madrid), contra el expediente de suspensión y la modificación sustancial de las condiciones de trabajo. La convocatoria afecta a la totalidad de la plantilla, actualmente compuesta por 136 personas, y consistirá en un paro de la producción de 24 horas, los días 24, 25, 26 y 27 de abril. 


Manifestació a les 11 hores a la Font de Canaletes (Rambles de Barcelona)

Convocats pel proper 7 d'abril a fer vaga els 400 treballadors de la restauració de l'Aeroport d'El Prat en defensa dels llocs de treball

CCOO i UGT, segueixen demanant a AENA que replantegi la sortida a concurs de la restauració aeroportuària en El Prat. Els 400 treballadors i treballadores de PansFood de l'Aeroport estan convocades pel proper divendres 7 d'abril a fer vaga de 24 hores i a participar a la manifestació, amb inici a les 11 hores des de la Font de Canaletes, les Rambles de Barcelona. 

DIVENDRES 7 D'ABRIL

VAGA 24 hores i a les 11 hores MANIFESTACIÓ a la Font de Canaletes


Jueves, 30 de marzo, a las 15 hs. en hotel Villa Magna de Madrid (Paseo de la Castellana, 22)

CCOO se concentra contra los despidos en el hotel Villa Magna

Este jueves, 30 de marzo, a las 15 horas ante el hotel Villa Magna de Madrid (Paseo de la Castellana, 22) tendrá lugar la primera de las concentraciones acordadas en asamblea por los trabajadores y las trabajadoras de dicho hotel, para manifestar su repulsa a la política de despidos que está llevando acabó la dirección de la empresa.


Durante os últimos meses produciuse un goteo continuo de despedimentos

BBVA: non máis despedimentos, non hai razóns

BBVA despediu a 50 traballadoreslas nos últimos meses, polo que o banco considera"baixa produtividade, intencionada e voluntaria". Nada máis lonxe da realidade: o banco obtivo este ano uns beneficios de 3. 475 millóns de euros, todo para manter unhas inmorais retribucións de 2. 200 Directivos, faltos de talento para o posto que desempeñan e que son incapaces de acadar as cifras de beneficios que xustifiquen as súas altísimas remuneracións. 

Están preparando o terreo para acelerar o "Banco Dixital"e atentar agora contra o emprego de todos e todas nós. A Reforma Laboral de 2012 favorece a impunidade empresarial para levar a cabo estes despedimentos inxustos, que o banco, nos xulgados, recoñece como improcedentes, pero que deixan na rúa a 50 familias. Ademais, con estes despedimentos,"pinga a pinga", BBVA persegue manter amedrentado a todo o seu persoal. 

Ante esta actitude dos novos responsables de Recursos Humanos en BBVA, que destrúe emprego, o conxunto da representación sindical de BBVA mobilizámonos co cadro de persoal para ir desenvolvendo as accións necesarias ante a sociedade, que deixen en evidencia o falso discurso de Ética e Responsabilidade Social que manexa o BBVA. Atentar contra o emprego é agredir ao personal así como unha irresponsabilidade social.

Despedimentos BBVA

Vídeo