CCOO informa sobre la vigencia indefinida de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo en Hipermercados Carrefour

• Sobre la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo (MSCT) en Hipermercados Carrefour que tendrá una vigencia indefinida.

ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

NEGOCIACIÓN II PLAN DE IGUALDAD EN ATMIRA y ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

Hacemos un punto de situación de la negociación del II Plan de Igualdad en atmira, Un plan estatal que será de aplicación a todos los centros de trabajo de atmira. Queremos invitaros a que nos hagáis llegar sugerencias de medidas nuevas a implementar en este II Plan.

Y también...breve resumen de los permisos para aplicables en las próximas elecciones al Parlamento Europeo de este 9 de junio.

CONVENIO EMPRESA

PRINCIPIO DE ACUERDO. POR RESPONSABILIDAD NO PODEMOS FIRMAR

CCOO OESIA

CCOO - Boletín Informativo Nº49 - La información que te interesa

Hoy en el Boletín informativo nº 49 tratamos los temas siguientes:

• PERMISO DE LACTANCIA ACUMULADA
  • LEY 4/2023 PARA LA IGUALDAD REAL
  • VACACIONES Y SU GESTIÓN. CONOCE TUS DERECHOS
  • ENCUESTA CLIMA EMPRESA
  • AFILIACIÓN Y CAMPAÑA DE LA RENTA 2023

Convenio Empresa

ESTÁ EN MANO DE LA EMPRESA

#31M FOLGA, AGORA SI É O MOMENTO

Abanca: 31M folga en Galicia

folga ABANCA 31 maio

Recibida a proposta da empresa para a reunión deste martes 28 de maio, na que unicamente se avanzou en materia de horarios, seguen sen atender as reivindicacións económicas demandadas co fin de recuperar o poder adquisitivo perdido. A inmobilidade da dirección impide avanzar para chegar a un acordo que sexa xusto para todo o cadro de persoal de ABANCA.

É necesario que o cadro de persoal manifeste o seu desacordo e lle demostre á dirección que non se nos pode mercar con medidas unilaterais, que lonxe de supoñer melloras reais, intentan xustificar que resolveron as nosas demandas:

• Establecer un Plus do 3% sobre o convenio do 2024 non é recuperar significativamente a perda de poder adquisitivo desde o 2014.
  • Subir unilateralmente o SRV de maneira aleatoria segundo o posto, é dividir e enfrontar, non mellorar.
  • Fixar unilateralmente unha carreira profesional sen un marco ou regulación, é abrir a porta á dedocracia non á meritocracia.
  • Establecer un horario flexible sen voluntariedade, limitación e ningunha compensación para todos, é volver a dividir e enfrontar, non é conciliar nin mellorar o clima laboral.
  • As propostas da empresa para ABANCA Conecta non solucionan o problema da unidade.

Probablemente nos presionarán para non participar na convocatoria do 31 de Maio, incluso poden chegar á ameaza para evitar a participación, pero é hora de que saiban que non imos ceder ata conseguir un acordo xusto para un cadro de persoal farto de non poder conciliar e de sufrir unha presión comercial desmedida.

CCOO, como continuación das concentracións de delegadas e delegados levadas a cabo nas oficinas da Coruña e Madrid, apela á unidade de todos/as os compañeiros e compañeiras de ABANCA para que a convocatoria do día 31 de Maio en Galicia sexa un éxito, sen siglas e cunha única petición:

Por último, lamentamos que a data fixada para o 31 de Maio non se nos consultara previamente, para que todo o cadro de persoal de fóra de Galicia tamén poida exercer o seu dereito a participar. Pedir unidade (solicitada por todos e todas os compañeiros e compañeiras) e facer todo o contrario non é serio. Este comunicado enviámolo desde CCOO pero temos claro que non nos pertence, obedece a un sentimento que comparte todo o cadro de persoal.

MELLORAS LABORAIS REAIS!!!   ESIXIMOS Á DIRECCIÓN QUE O MARTES CAMBIE A SÚA POSICIÓN

Destacadas

La creación de un Comité intercentros de Seguridad y Salud es bueno para todos.

El pasado día 11 de mayo del 2017 celebramos una reunión con la Empresa en la que se trataron diferentes puntos, entre otros: Cambios Manual del Vendedor, Calendario de reuniones, Comité intercentros de Seguridad y Salud y Nuevo sistema de comunicación.

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO