Curs de català nivell C

02-01-10 CCOO convoca d'un nou un curs de Català nivell C, organitzat per l'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya en el marc de la Formació Continua. El nou curs, homologat pel Consorci per a la Normalització Lingüística, s'iniciarà el 26 de gener i durarà fins al 22 de juny de 2010, els dimarts i dijous a la tarda. Consulteu les característiques i els requisits d'accès al curs al PDF adjunt.

Secretaria de la Dona CCOO Grup Banc Sabadell

Caminat cap a l'igualtat

01-01-2010 Aquí trobaràs tota d'Informació que necessites per defensar els teus drets en l'àrea de la dona i la conciliació familiar.

Aquest pacte creiem que millora i molt l’actual situació

Preacord guàrdies tecnològiques a BSIS

29-12-09 Avui hem tancat amb la direcció de la empresa el preacord al respecte de les Guàrdies que un cop signat entrarà en vigor a partir del proper 1 de gener. ambé hem arrancat un compromís de l'empresa per tal de que vetlli de manera especial per una composició creïble dels diferents equips de guàrdia i per la formació necessària d'aquests, així com per facilitar-les-hi els recursos que calgui per poder desenvolupar aquesta tasca.

Banc Sabadell no té en compte les aspiracions de la plantilla

Dissabtes: continuen les negociacions

12-12-2009 No ens sembla malament que Banc Sabadell obtingui una avantatja comercial respecte a la competència, però som de l’opinió que les millores de l’empresa s’han de compartir amb els empleats i les empleades

Hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal, a escollir entre el 24 i el 31 de desembre

Petició a la Direcció de Recursos Humans Bsis

09-12-09 Com l'any passat per aquestes dates, els representants dels treballadors de BSIS hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal, a escollir entre el 24 i el 31 de desembre. Tot seguit reproduïm la sol·licitud que hem enviat a Joan Torras, com a representant de la Direcció de BSIS.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat