No penseu que esteu desemparats o desatesos

Comunicat per al Contact Center de BSIS -Banc Sabadell

13-10-11 No us heu d'exposar mai de manera directa en discussions de temes laborals amb la direcció de l'empresa, per molt que creieu que teniu raó. Per això estem els membres del comitè que gaudim de certs drets i garanties que ens atorga la llei.

No acceptarem la creació d'una jornada laboral nova als centres corporatius.

Reducció de plantilla en els centres corporatius

11-10-11 El nostre consell als responsables de les direccions dels centres corporatius és, si no és evident la possible millora de productivitat, que demanin l'assessorament d'Organització, àmbit en el qual compten amb experts en l'organització del treball que sens dubte podran millorar els seus processos productius.

SÂ’han modificat les condicions financeres pels empleats de BSIS

07-10-11 S’han afegit una sèrie de productes al apartat “OFERTA COMPLEMENTÀRIA PER A EMPRESES AMB EXEMPLEATS BS I EMPLEATS EMPRESES PARTICIPADES”, que ens inclouen com a empleats de BSIS.

Desè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

Cal enderrocar el mur

05-10-11 Se'ns diu que en l'últim conveni recuperem poder adquisitiu, i no obstant això, els falla intencionadament la memòria, perquè aquesta recuperació està molt lluny d'equiparar-se els grans i continus beneficis de les empreses del sector, aconseguits amb el bon fer dels treballadors, al llarg de molts anys.

LA RESIGNACIÓ NO ÉS UNA BONA OPCIÓ: 6 d'octubre Jornada Mundial pel Treball Digne

El treball digne no és un privilegi

04-10-11 Internacional del Treball (OIT), fa referència al treball que es duu a terme respectant els convenis proclamats fonamentals per aquesta organització el 1998 (llibertat sindical, dret de vaga i negociació col·lectiva, prohibició del treball infantil i del treball forçat, i prohibició de tota mena de discriminació laboral) i que s’estableix a partir d’un contracte, amb una remuneració justa i el dret a unes prestacions socials bàsiques.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat