Dret a compensar les despeses de dinar, desplaçament i durada del curs

Formació fora de l'horari laboral? Obligatòria?

04-10-11 Si decidiu fer el curs fora de la vostra jornada laboral, teniu dret a compensar les despeses de dinar, de desplaçament i el temps de durada de la formació per l'equivalent en llicència retribuïda.

L’ocupació i les persones, el primer

El treball digne no és un privilegi

03-10-11 La Confederació Sindical Internacional (CSI) va aprovar al seu congrés fundacional (Viena, 2006) que el 7 d’octubre de cada any es celebrarà la Jornada Mundial pel Treball Digne (JMTD).

20.000 assistents al gran acte sindical a Madrid

La mobilització continua

26-09-2011 Dissabte 24 de setembre es va celebrar al Palacio Vistalegre de Madrid un gran acte sindical amb presència de delegats i delegades de CCOO de tota Espanya. Prop de 20.000 persones omplien el recinte, 2.000 dels quals procedents de Catalunya.

Novè comunicat: Negociació XXII Conveni Col·lectiu Banca

La intransigència de la banca

15-09-2011 Les postures estàn molt allunyades. Se’ns nega l’increment salarial, pretenen escatimar-nos la prestació de jubilació, volen congelar l’antiguitat i altres complements salarials. Aquesta intransigència, vol dir que l’AEB no té cap interès en un conveni? CCOO sí que vol un conveni, el qual reconegui les dificultats actuals, però que sigui equitatiu.

Vuitè comunicat: Negociació XXII Conveni Col·lectiu Banca

AEB: L'esfinx

01-09-11 La resposta negativa a la petició d’una bestreta a compte, la qual et vam comunicar en la circular darrera, ens fa témer que la postura de l’AEB no ha canviat en absolut. Si en la reunió pròxima es confirmés això, i com hem avançat en comunicats anteriors, haurem de plantejar mobilitzacions en suport d’un Conveni que ens permeti mantenir el poder adquisitiu dels postres salaris.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat