El risc laboral que és el que té conseqüències més greus.

L'atracament com a risc laboral a Banc Sabadell

04-05-10 Finalment, després de la sentència del Tribunal Suprem de 2008 i de més d’un any de reunions amb l’empresa, Banc Sabadell reconeix l’atracament com a risc laboral.

Per l'ocupació de qualitat i la protecció social

Primer de Maig de 2010

25-04-10 CCOO de Catalunya crida a la participació amb motiu del Dia internacional dels treballadors i treballadores. "A Espanya i a Catalunya la crisi econòmica té característiques pròpies, derivades d’un model productiu que ha crescut gràcies a la bombolla immobiliària i a la competitivitat en baixos salaris i precarietat. També Reclamem el respecte als drets de ciutadania de tota la població i la no-instrumentalització de la immigració per electoralisme, que pot posar en risc la convivència del país".

Hem demanat 200 accions per a cadascuna de les 9.000 persones

Pla d'incentius? Sí, per a tothom a Banc Sabadell

12-04-10 És evident que la situació actual obliga a esforços importants per incrementar el nostre negoci i també és obvi que no seran només 322 persones les que aconsegueixin l'objectiu que es desitja. Aquest objectiu únicament s'aconseguirà amb la col·laboració de tota la plantilla, per la qual cosa, els incentius extraordinaris han de ser per a tot el col·lectiu.

Hem sol·licitat a l’empresa que retiri aquest objectiu

Objectiu comercial per a centre corporatiu a Banc Sabadell

09-04-10 La mesura d'incentivar per aportar "negoci" facilitant la captació de nous clients podent incrementar el variable fins a un 10%, ens podria arribar a semblar encertada si es plantegés d'una forma correcta, però no es gens incentivador penalitzar en un 10% sobre el sou variable a qui no realitzi un mínim de prescripcions de nous clients.

Sol·licitem que es demanin responsabilitats a l'empresa encarregada d'efectuar l'informe de l'avaluación i el manteniment de l'oficina

Banc Sabadell a Ciutadella: problemes no resolts

08-04-10 El 23 de febrer vam visitar l'oficina de Ciutadella on es va efectuar l'Avaluació de Riscos Laborals el 4-4-2008. Les deficiències detectades, en la seva majoria omissions, entre la realitat i l'informe de l'avaluació, són de tal magnitud que entre altres mesures urgents, es fa imprescindible demanar responsabilitats a l'empresa encarregada d'efectuarla. En el mateix sentit entenem que cal exigir explicacions a las empreses dedicades al manteniment que han actuat en aquesta oficina.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat