1º DE MAYO 2024 - POR EL PLENO EMPLEO, MENOS JORNADA, MEJORES SALARIOS

CCOO llama a las trabajadoras y trabajadores, a la ciudadanía en general, a participar en las más de 70 manifestaciones y actos convocados por el sindicato el próximo 1º DE MAYO, DÍA INTERNACIONAL DEL TRABAJO, para exigir una apuesta decidida por el pleno empleo, digno, estable y de calidad, así como por la reducción de jornada y la mejora de los salarios, como principales demandas reivindicativas de esta jornada de movilización.

O persoal de DXC volve á folga!

DXC reivindicación salarial

O persoal de DXC Technology, unha empresa multinacional dedicada á prestación de servizos informáticos e xestión de procesos para importantes empresas do sector bancario, enerxético e administracións públicas, volveu ás rúas en protesta polas súas condicións laborais. As seccións sindicais de varias organizacións, incluíndo CCOO, CGT, CSI, USO, Intersindical-CSC, UGT e CNT, convocaron unha folga para os días 29 e 30 de abril.

O conflito entre o persoal e a empresa medra debido ás perdas acumuladas no salario, que se relacionan cunha inflación que alcanzou ata o 17% nos últimos tres anos. As propostas presentadas pola compañía non satisfacen as demandas dos traballadores, deixando unha gran distancia entre as partes.

A pesar de presentar ingresos récord ano tras ano e ser a súa división en España unha das mellores a nivel mundial, o persoal sinala que estas cifras non reflicten a súa situación, xa que consideran que as ganancias da empresa son obtidas á custa da devaluación dos seus salarios.

Durante as xornadas de folga, celebraranse concentracións e manifestacións por parte do persoal, co obxectivo de presionar á empresa para que atenda as súas demandas. En A Coruña, hoxe, 29 de abril realizouse unha concentración diante das oficinas de DXC Technology no Polígono de A Grela. A seguinte será diante do Obelisco na Rúa Nova, o 30 de abril ás 11:00 horas.

Este movemento pon de manifesto a importancia da negociación e a mobilización do persoal para facer valer os seus dereitos laborais nun contexto de conflito.

DXC salariosDXC revisión salarialDXC reivindicación salarial

Por el pleno empleo: menos jornada, mejores salarios

1º DE MAYO 2024, DÍA INTERNACIONAL DEL TRABAJO - CCOO: Por el pleno empleo: menos jornada, mejores salarios

Convenio Empresa

CONCENTRACION 26 DE ABRIL

Destacadas

La creación de un Comité intercentros de Seguridad y Salud es bueno para todos.

El pasado día 11 de mayo del 2017 celebramos una reunión con la Empresa en la que se trataron diferentes puntos, entre otros: Cambios Manual del Vendedor, Calendario de reuniones, Comité intercentros de Seguridad y Salud y Nuevo sistema de comunicación.

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO