RETORNANDO A CAJAMAR

Después de años de servicios leales, muchos antiguos empleados y empleadas de Cajamar que fueron transferidos a BCC Operaciones, van a ser retornados a Cajamar.

Decathlon persiste con la discriminación a la plantilla a tiempo parcial

La multinacional ha presentado recurso contra la sentencia ganada por CCOO que condenaba a la misma al abono a las personas a tiempo parcial de la diferencia mensual desde mayo de 2022 a diciembre de 2022, tiempo en el que el salario hora estaba aún en las tablas salariales por debajo del que correspondía.

ABRIMOS GRUPOS DE ESTUDIO

Sabemos lo difícil que es conciliar trabajo y vida personal, como para, además, conseguir tiempo para preparar una oposición… Aprovecharemos que comienza la jornada intensiva y quedaremos en un espacio confortable y tranquilo donde podremos intercambiar las dudas que nos surjan durante el estudio.

CONVENIO COLECTIVO

PUBLICACIÓN CONVENIO AHORRO 2024-2026

LLAMADAS DESDE EL MÁS ALLÁ

Unidas e unidos por un traballo digno: As demandas dos Contact Center galegos

reunión delegadas delegados contact center

Hoxe celebramos unha asemblea de delegados e delegadas de Contact Center de CCOO Servicios Galicia na que se abordaron e analizaron diversos temas que preocupan fondamente as persoas traballadoras do sector.

Entre os principais asuntos, destacamos a elevada temporalidade nos nosos cadros de persoal, un problema que afecta á estabilidade laboral e á calidade de vida de moitas persoas e que precariza o noso sector cada vez máis, cando somos persoas traballadoras que damos servizo as grandes marcas e multinacionais do noso país, tales como as telecomunicacións, banca, seguros e mutuas, que se lucran da nosa precariedade.

Tamén puxemos sobre a mesa os riscos psicosociais que enfrontamos diariamente. A presión constante, a carga de traballo excesiva e a falta de recoñecemento son aspectos que deterioran a nosa saúde mental e física. Neste sentido, reclamamos medidas urxentes para mellorar as condicións laborais e garantir un entorno de traballo seguro e saudable.

Outro tema crucial que tratamos foron as subrogacións continuas. Estas prácticas, que supoñen cambios frecuentes de empresa, xeran incerteza e dificultan a creación de vínculos sólidos dentro dos cadros de persoal, afectando negativamente tanto ao rendemento como ao benestar dos traballadores e traballadoras.

Queremos subliñar ademais que os nosos son uns dos cadros de persoal máis feminizados de todos os sectores. Esta característica fai aínda máis importante abordar cuestións como a conciliación familiar e laboral, un aspecto no que, lamentablemente, estamos moi descoidados. A falta de medidas que permitan compatibilizar o traballo coa vida familiar é unha realidade que afecta especialmente ás mulleres, perpetuando desigualdades que debemos combater con decisión.

Desde CCOO, reafirmamos o noso compromiso coa defensa dos dereitos de todos e todas as traballadoras do sector de contact center. Seguiremos loitando por un emprego digno, estable e en condicións xustas. Porque xuntos e xuntas, somos máis fortes.

Animamos a todo o persoal a unirse ás nosas reivindicacións. A voz de todas as persoas traballadoras é fundamental para seguir avanzando cara un futuro mellor.

delegadas contact centerdelegadas contact centerdelegadas contact center

Destacadas

La creación de un Comité intercentros de Seguridad y Salud es bueno para todos.

El pasado día 11 de mayo del 2017 celebramos una reunión con la Empresa en la que se trataron diferentes puntos, entre otros: Cambios Manual del Vendedor, Calendario de reuniones, Comité intercentros de Seguridad y Salud y Nuevo sistema de comunicación.

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO