NotÃcies sobre formació
Compensació per formació
L’acord de formació vigent que el banc recull en la seva normativa interna (Manual de recursos humans, 7213) és clar, no dóna peu a interpretacions i s’aplica a totes les accions formatives internes, sense excepció, incloent les obligatòries. Textualment diu:
El banc adquireix el compromÃs que la formació es faci durant la jornada laboral legalment establerta. Si es fa fora de la jornada laboral, serà voluntà ria per part de lÂ’empleat i es compensarà cada hora de formació amb una hora de llicència retribuïda. Aquesta llicència sÂ’ha de sol·licitar a través de lÂ’Ã rea dÂ’empleats de Proteo, ajudes entre oficines i altres llicències, tipus de sol·licitud = llicència, concepte = llicència per formació.
El banc es farà cà rrec de les despeses d’allotjament i la manutenció si la formació és de carà cter presencial i implica extensió de la jornada laboral. Les despeses de desplaçament per assistir als cursos de formació seran en tot cas a cà rrec del banc.
Formació en lÃnia
Després dÂ’uns mesos amb problemes per fer els cursos en lÃnia a través de BS Campus, a causa del navegador que tenia lÂ’empleat en el seu ordinador personal, finalment sÂ’ha solucionat amb la connexió a través de Citrix (bsextranet). A partir dÂ’ara podeu fer la formació en lÃnia des de fora del banc independentment del navegador que feu servir.
PermÃs individual de formació (PIF)
És complicat conciliar estudis i treball, per això us proposem que feu servir els permisos individuals de formació. Disposareu de fins a 200 hores laborals remunerades durant l’any acadèmic per assistir a classe i estudiar –sempre que feu una formació que estigui reconeguda mitjançant una acreditació oficial–, amb la finalitat d’afavorir el vostre desenvolupament professional i personal, sense cap cost per al banc.
Si teniu algun dubte sobre aquests temes podeu contactar amb el delegat de Comfia-CCOO o enviar-nos un correu electrònic.







