CONVENI OODD CATALUNYA 2008-2011

Signades les noves taules salarials 2009 - Conveni OODD Catalunya

El passat dia 2 de març la Comissió Paritària del conveni d’oficines i despatxos de Catalunya vàrem signar les taules salarials per a l’any 2009. Tal i com està pactat, suposa un increment de l’IPC previst pel govern, és a dir, un 2% sobre les taules salarials.


Fem una crida a tota la plantilla per tal que manifesteu la vostra repulsa davant els acomiadaments

Compromís? Quin compromís? a Banc Sabadell

19-03-2009 Recursos Humans va adquirir el compromís d'aturar els acomiadaments, les prejubilacions i obrir un termini per cercar solucions consensuades. A l'endemà d'adquirir aquest compromís va acomiadar dos empleats joves. COMFIA-CCOO exigim el reingrés dels acomiadats i no n'admetem cap més. (PDF:Cat)


comunicat

òrgans de govern – ELECCIONS 2009

QUÈ SÓN ELS ÒRGANS DE GOVERN ?


“Bé, en tot cas, que s’agafin algun dia de festa...”

Guàrdies tecnològiques a Bsis

19-03-2009 Respecte al tema de les guàrdies a desenvolupar internament a BSIS, volem recordar-vos dos aspectes bàsics, però que convé tenir molt presents:
· És imprescindible tenir el coneixement dels processos per poder intervenir amb seguretat davant de les incidències.
· El fet de fer guàrdies és totalment voluntari i ha d'estar regulat per unes condicions i compensacions que cal pactar amb la representaciósindical. (PDF:Cat)


comunicat

les direccions de les caixes JUGUEN AMB FOC

LA PATRONAL POSA EN DUBTE L’ INCREMENT DEL 2%


CAIXA SABADELL - COMUNICAT

LA PATRONAL JUGA AMB FOC

La Patronal (ACARL) posa en dubte l'increment del 2%


Destacades

Jornada Técnica Evaluación y Futuro Certificación Proyecto Hoteles Justos Laboralmente Responsables

Este proyecto versa sobre la aplicación de la Responsabilidad Social Empresarial (RSE) en el terreno de la actividad económica hotelera. La RSE es una de las grandes estrategias necesarias para poder acercarse de forma progresiva hacia un desarrollo sostenible (económico, social y medioambiental), junto a las estrategias y acciones que proceden de la acción pública. De forma reiterada el trabajo turístico ha sido calificado como un empleo de baja calidad (OIT, 2017) y España no es una excepción en ello ya que sigue siendo el trabajo decente y la pobreza laboral dos de los grandes problemas confirmados en las evaluaciones de los Objetivos de Desarrollo Sostenible.


Un modelo turístico más sostenible y que garantice derechos, es imprescindible

Desde CCOO Servicios queremos reclamar un año más la necesidad imperiosa de garantizar condiciones dignas de trabajo en el sector y queremos llamar la atención especialmente sobre los discursos de algunos hosteleros y sus representantes, acerca de la falta de personas trabajadores en el sector, alguna de ellas lamentables, pero que demuestran la realidad en el anquilosado pensamiento de una parte del empresariado hostelero.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...