El pla activa no compleix les expectatives
01-12-09 Ho havÃem dit anteriorment COMFIA-CCOO que el Pla Activa no era un sistema adequat per els Gestors Comercials i de Serveis i els Responsable de Servei al Client, al marge de la subjectivitat dels sistema.
ANECDOTAS DEL JUICIO POR EL COMEDOR DE ALBARRACIN 25
El pasado viernes 27 de noviembre
se celebró el juicio por el cierre del comedor de AlbarracÃn, 25....
Pulsa sobre el tÃtulo para leer el comunicado de la sección sindical de CC.OO. sobre el juicio ....
PRINCIPI DÂ’ACORD
Aquest document recull el que han estat les peticions fonamentals formulades per la representació dels treballadors durant el procés negociador i les seves lÃnies principals són:
Petició a la Direcció de Recursos Humans de BancSabadell
28-11-09 Com en anys anteriors per aquestes dates, tots els representants dels treballadors hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el perÃode de Nadal.
CCOO vota a favor del preacord de fusió de Caixa Catalunya, Tarragona i Manresa
COMFIA-CCOO aconsegueix reduir el nombre d’oficines que es tanquin i la conseqüent reducció de treballadors afectats.
FUSIÓ CAIXA PENEDÈS – CAIXA LAIETANA
Nosaltres ja fa temps que estem treballant.
FUSIÓ CAIXA PENEDÈS – CAIXA LAIETANA: Nosaltres ja fa temps que estem treballant
Davant el principi d’acord de fusió assolit pels Consells d’Administració de Caixa Penedès i Caixa Laietana, les respectives seccions de CCOO d’ambdues Entitats ja fa temps và rem començar a treballar per tal de conèixer la realitat laboral de cadascuna de les nostres institucions i aixà treballar pel nostre futur. D’aquesta manera, hem elaborat la pirà mide d’edat del conjunt dels treballadors i treballadores de les dues caixes, confeccionat el mapa d’oficines i persones adscrites, tant a la xarxa com a serveis centrals, per poder detectar possibles superposicions.





