2008, ANY CLAU PER NEGOCIAR ELS PLANS D'IGUALTAT
Com ja us vam explicar, el 22 de març del 2007 es va aprovar la Llei Orgànica 3/2007. Larticle 45 daquesta Llei obliga les empreses de més de 250 treballadors a negociar amb els representants legals dels treballadors mesures dirigides a evitar qualsevol tipus de discriminació laboral entre dones i homes.
Des de la Secretaria de la Dona de CCOO us volem mostrar algunes dades de la nostra plantilla. Traieu vosaltres mateixos les conclusions.
Informe sobre la encuesta para la preparación de la plataforma de oficinas y despachos
NOMÉS ELS QUEDA LA POR
Sels ha acabat per sempre Ja no tenen cap mena de credibilitat, ni són a temps de recuperar-la., ja no ens convenceran, ells ho saben i nosaltres també. Després de tots els errors que han comes en la gestió dels recursos humans ja no ho poden arreglar.
Confirmat el nou Director General a lAssemblea General
Concentració dIBM GS davant de Banc Sabadell
20 02 08 Ahir hi va haver una concentració de delegats de l'empresa IBM GS davant de l'edifici del centre corporatiu de Banc Sabadell a Sabadell, a la qual aquesta secció sindical va donar el seu suport.









