CCOO estem EN MARXA
El divendres 26 apareixia el següent titular a la premsa: les Caixes de Sabadell, Terrassa, Manresa y Manlleu negocien la seva fusió.
PER NOSALTRES EL MÉS IMPORTANT ETS TU
CCOO defensarem, per damunt de tot, els llocs de treball i els drets laborals dels treballadors i treballadores del sector.
ACUERDO para la integración de Factoring en BBVA
Como todos conocéis CC.OO. habíamos iniciado un proceso de negociación con la dirección de BBVA, sobre las condiciones de integración de Factoring en BBVA. Con fecha de hoy hemos llegado a un Acuerdo, que clarifica y resuelve las cuestiones de interés para las trabajadoras y trabajadores, y del que destacamos el contenido en el comunicado adjunto.
COMFIA-CCOO de Catalunya explica els seus condicionaments per donar suport a les propostes de fusions de caixes
CCOO és el sindicat majoritari en el conjunt de les caixes d'estalvi de Catalunya i representa als treballadors i les treballadores en les Assemblees Generals de totes les caixes catalanes que són els òrgans de govern que hauran de votar i aprovar les possibles fusions.
FUSIONS
Montilla vaticina fusions entre caixes. Diu al Parlament que aquestes entitats hauran de guanyar dimensió per poder competir en el futur.








