Eines per un sindicat feminista

Cursos on-line:

Ja som molts els treballadors i les treballadores afiliats a CCOO,
però encara ens faltes tu.

Conveni col·lectiu de treball del sector de comerç de cansaladers, xarcuters, carnissers, menuts comestibles i detallistes de volateria, ous i caça de

LasKellysDelFacebook @LasKelliysdelFb

"Kellys, netejadores d'hotel en lluita"

Reportatge de Latituds "Kellys, netejadores d'hotel en lluita" emès el dilluns 9 d'octubre pel Canal 33.  Està disponible al blog de Latituds. Amb la participació de cambreres de pis delegades de CCOO i d'Ernest Cañada autor del llibre "Las que límpian los hoteles" que va donar veu al inicial moviment de les cambreres de pis. En un sector amb grans beneficis econòmics com el turisme, les netejadores d'hotel pateixen precarietat laboral. Però han dit "prou": volen una professió digna. Per això fan pressió política, fan accions de protesta de tot tipus i s'ajuden mútuament a través de les xarxes socials.

No al terrorisme a Barcelona ni a cap lloc

CCOO mostrem el nostre rebuig més enèrgic contra els autors del terrible atemptat a Barcelona i enviem el nostre condol i suport per les víctimes.

No al terrorismo ni a Barcelona ni en ningún lugar

CCOO mostramos nuestro rechazo más enérgico contra los autores del terrible ataque en Barcelona y envia nuestras condolencias y apoyo a las víctimas.

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

DÍPTIC D'IGUALTAT REAL

LEGISLACIÓ sobre CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR, LABORAL I SOCIAL DE LES PERSONES "Avancem cap a la igualtat real">> Díptic en pdf

El 16 de setembre a La Farga de l'Hospitalet

CCOO de Catalunya celebra la Diada del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Diada del Treball Digne el dissabte 16 de setembre, a La Farga de l'Hospitalet. Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.
Reserveu-vos el dia i adreçar-vos a la vostra agrupació/sectorial (o sindicat intercomarcal) per a comprar el bo d'ajut per 10 euros els adults (bescanviable per 5 tiquets de degustació al recinte) i 2 euros els menors de 12 anys.

Ja podeu adquirir, a través de les vostres agrupacions/sectorials, els bons d'ajut que es podran intercanviar per tiquets degustació en el mateix recinte de La Farga.
>> Cartell de la Diada del Treball Digne
- el programa de la Diada del Treball Digne 2017
- la informació dels grups musicals que actuaran a la Diada del Treball Digne 2017
#OfensivaCCOO