Empleats amb baix rendiment a Banc Sabadell
19-07-11 A continuació reproduïm carta enviada als Srs. Javier Vela Hernández i Jaume Puig Balsells (directors de Recursos Humans i Banca Comercial, respectivament) el passat dia 15.
Nivells VIII amb salari inferior a nivell IX assimilat al Sabadell
14-07-11 Si ets tècnic nivell VIII, tens una antiguitat en l’empresa d’entre 18 i 23 anys i perceps un salari anual inferior del que rebries si fossis nivell IX assimilat, t’animem a enviar la carta adjunta i, si et sembla bé, ens comuniques que ho has fet.
CCOO demanarà una bestreta a compte del 2%
06-07-11 CCOO demanarem per a la propera reunió, que serà el dia 20 de juliol, una bestreta a compte d'un 2% dels salaris, amb carà cter retroactiu des de gener d'aquest any.
La "pedrea" de Banco Guipuzcoano a BSIS
22-06-11 La distribució de les quantitats, que en certs casos sÂ’ha revelat insuficient, ha seguit una pauta difÃcil de catalogar, basada en aspectes subjectius i que han provocat repartiments incoherents en la major part dels à mbits.









