BMN APLICARÀ LA NOVA FISCALITAT DELS PRÉSTECS D’EMPLEATS AL NOVEMBRE
CCOO va publicar el passat 28 de setembre un comunicat on fèiem referència a la reclamació que CCOO havia fet a la Direcció per modificar la valoració de la retribució en espècie per la diferència entre el tipus d’interès efectiu satisfet per l’empleat i el tipus resultant d’incrementar "l’Euribor a 1 any" en 0,30 punts percentuals. Per la resta de préstecs, aquesta diferència serà per l’increment de "l’Euribor a 1 any" en 1,25 punts percentuals.
L’OBS A CAIXA PENEDÈS: UNA GESTIÓ INSOSTENIBLE?
Ja que l’anterior comunicat de CCOO sobre l’OBS no va deixar indiferents a molta gent, i per esvair alguns comentaris i preocupacions que tenen alguns companys i companyes ara a l’OBS, volem fer públiques algunes reflexions amb dos objectius principals:
UN “XIRINGUITO” ANOMENAT OBS. Directius en el punt de mira
Com deveu saber, les OBS de cadascuna de les quatre caixes que conformen el grup BMN, continuaran funcionant sota la “Direcció” de les caixes propietà ries (Murcia, Penedès, Granada i “Sa Nostra”). La Direcció de BMN preveia que cadascuna de les Caixes tinguin una plantilla de 5 persones, per gestionar una Obra Social que, val a dir, ja no serà de bon tros la de fa anys, i que en serà la societat la primera en patir les conseqüències.
Comunicat 2.- El doble llenguatge
El discurs de les cúpules del sector financer sobre congelació salarial, que té bloquejats els 3 convenis del sector financer (Banca, Estalvi i Rurals) sembla que no va amb ells: en només 6 anys (2004-2010) les seves remuneracions van créixer prop d'un 50%, gairebé el doble del creixement dels beneficis i les despeses de personal. La doble vara de mesurar.
Descarregueu-vos el Comunicat núm.2 en pdf
Descarregueu-vos el Comunicat núm.1 en pdf
Consulta el dossier integre: https://www.ccoo-servicios.es/html/22208.html
Comunicat 1.- Un dossier per retratar-nos tots i totes
Abans-d'ahir COMFIA-CCOO va presentar en roda de premsa un extens dossier sobre les remuneracions, préstecs i blindatges de la cúpula directiva del sector financer. Exposem les conclusions principals del dossier.
>> 10 VÃdeos curts roda de premsa: https://www.ccoo-servicios.es/html/22227.html
>> Repercussió en la premsa escrita: http://tinyurl.com/premsa-26-10-11
>> Consulta el dossier integre en https://www.ccoo-servicios.es/html/22208.html
>> Comunicat 1.- sobre el dossier remuneracions









