L’hora de començament dels exà mens serà el d’un quart de dotze (11,15 AM)
 LÂ’hora lÃmit per a lliurar-los serà les 2 h. PM
 El lloc la Facultat d’Econòmiques de Barcelona, Av. Diagonal, 690
 Hi haurà un total de 82 preguntes
 L’examen serà bilingüe, és a dir, que cada opositor podrà fer servir el català o l’espanyol, per a respondre les qüestions.
 La distribució a les aules on s’efectuaran les proves serà amb criteris alfabètics, no de Nivells.
 NO sÂ’ha de portar cap tipus de material (ni llapis, ni bolÃgraf, ni goma dÂ’esborrar, ni calculadora, ni tipp-ex, etc). Únicament el DNI o el carnet dÂ’empleat. Allà us donaran tot el material necessari.
 PROVA TÈCNICA: Hi haurà 8 preguntes del manual de Sistema Financer i 9 preguntes de cadascun de la resta de manuals. Cada resposta correcta sumarà 1 punt, les incorrectes o les que continguin més d’una resposta restaran 0,25 punts i les no contestades ni sumaran ni restaran cap punt.
 CULTURA GENERAL: les preguntes versaran sobre qüestions generals i d’actualitat. El sistema de puntuació serà idèntic que a la prova tècnica.
 CAS PRACTIC: l’enunciat contindrà dos casos prà ctics, un sobre risc i l’altre sobre fiscalitat. L’opositor n’elegirà un d’els ldos lliurement, i respondrà a les 5 preguntes tipus test relacionades amb el cas.
 Les respostes correctes sumaran 2 punts, les incorrectes o amb més d’una resposta marcada restaran 0,5 i les no contestades no sumaran ni restaran cap punt.
 Rebreu, cadascun de vosaltres, un cas prà ctic –un exemple d’examen imaginari- de l’ESCA (Escola de les Caixes d’Estalvis) al vostre e-mail, per tal que us familiaritzeu amb el sistema d’examen.
 Recordeu que heu d’iniciar un circuït per a facturar el quilometratge i dietes (per aquells o aquelles que facin 100 km. o més).
De moment res més, que la força us acompanyi, i que la sort us faci costat. En tot cas, recordeu que l’any vinent n’hi haurà unes altres, d’oposicions. I el 2010. I cada tres anys.
5 de març del 2007 – com. 9/07







