Reestructuració plantilla

Acord per a la reestructuració de la plantilla a Banc Sabadell


Destripando el balance

¿Crees que el dinero crece en los árboles?

Como todos los años, hacemos una entrada para analizar la situación económico-financiera de Atmira, una vez que disponemos de los balances auditados. Hemos recibido recientemente el balance de 2019, más tarde que nunca por el COVID-19, y aunque un poco descafeinado por las fechas en que nos encontramos, nos resulta igualmente interesante.


RED NIEVE

Al fin una buena decisión

En el año 2014 se produce la venta de una parte de la red de oficinas al Banco Etchevarría y  el comprador exigía una importante reducción salarial


Negociació reestructuració

Arribem a la recta final amb millors condicions i més garanties


III CONVENI COL?LECTIU SUPERMERCATS DE CATALUNYA

CCOO considera insuficient la proposta de la patronal de Supermercats de Catalunya per al conveni col.lectiu

essencial esencial supermercados supermercats conveni convenio negociación negociació salari salario

El dia 25 de novembre de 2020, va tenir lloc una reunió per a la negociació el conveni amb l'objectiu d'intentar apropar posicions entre les parts, ja que en les reunions anteriors s'ha evidenciat un gran distanciament.



Asesoría Jurídica

Asesoría CCOOEL Corte Inglés

.

Video Consultas Laborales

Videoconsultas laborales

.

Circulares CCOO

Circulares CCOO ECI

.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats