CCOO denuncia la precariedad laboral que sufren los trabajadores del sector turístico zaragozano
El sindicato no entiende que la situación de bonanza económica que atraviesa el turismo nacional no repercuta positivamente en los trabajadores del sector que sufren condiciones laborales muy precarias. El peso del turismo sobre el PIB nacional supera ya el 11%. En Aragón la cifra llega al 8% del Producto Interior Bruto, lo que supondría 2.750 millones de euros.
CCOO dóna suport a les mobilitzacions convocades pel personal de Claro Sol dels hotels de Port Aventura
Després d'esgotar el període de negociacions les treballadores i treballadors de l'empresa Claro Sol, empresa multiserveis que dóna servei als hotels de Port Aventura, reprenen les mobilitzacions i convoquen vuit concentracions pel mes de juliol. El comité d'empresa, CCOO i UGT, exigeix arribar a un acord que millori les condicions de treball i faci desaparèixer les càrregues de treball que pateixen les cambreres de pis i personal de neteja dels hotels de Port Aventura.
Comunicat conjunt de CCOO i UGT de Claro Sol:
CONCENTRACIONS dies 6, 9, 13, 16, 20, 23, 27, i 30 de juliol en la rotonda d'entrada als Hotels PortAventura i Hotel Caribe en la Avinguda Alcalde Pere Molas entre Vila-seca i Salou de 15:30 a 17:00 hores.
El permís de paternitat s'amplia fins les cinc setmanes
La desconnexió Digital
El dret a la desconnexió digital: Propostes de CCOO
Davant la campanya turística d'estiu CCOO denuncia que continua la dualitat beneficis empresarials i precarietat laboral
L'informa realitzat per CCOO sobre les dades turístiques dels anys 2013 al 2018 confirma la situació precària en que es troben les persones treballadores, on l'ocupació està quasi deu punts per sota del creixement de l'activitat i els salaris en menys de la meitat del rendiment per habitació.
El 66% de las empresas hoteleras reconoce que no realiza evaluaciones de riesgos ergonómicos específicos a las camareras de piso
Se ha presentado el estudio sobre prevención de riesgos laborales del colectivo de las camareras de pisos realizado por el personal técnico del INVASSAT. CCOO considera que este estudio, elaborado por mandato de la resolución de las Cortes Valencianas [12 de julio de 2016], es fundamental para corroborar “con datos oficiales, y sin resquicio para la más mínima duda”, algunas de las reivindicaciones sindicales más consistentes de los últimos años.
Mobilizacións no comercio vario da Coruña e do comercio téxtil de Ourense no primeiro día de rebaixas
O sector do comercio vario da provincia da Coruña e o comercio téxtil da provincia de Ourense mobilizaranse o próximo venres, día 29 de xuño, cadrando co inicio das rebaixas. Os sindicatos Comisións Obreiras (CCOO), UGT e CIG, que promoven as mobilizacións, denuncian que as patronais de ambos os dous sectores pretenden «condenar» os traballadores e traballadoras «a salarios conxelados ou de miseria». «As rebaixas, nos prezos, non nos nosos dereitos», advirten.
Manifestación por la igualdad salarial en Línea Madrid
CCOO llama a la participación en la manifestación convocada para este lunes 2 de julio que dará inicio a las 11:00 horas y partirá desde la oficina de Atención al Ciudadano de Línea Madrid en la calle calle Julian Camarillo, 2 hasta la calle Albarracín, 44 sede de la empresa Ferrovial Servicios donde habrá una concentración para protestar ante la empresa por la precarias condiciones laborales de la plantilla de 010 - Línea Madrid






























