Aixà doncs, de ben segur que un cop enllestim la modificació del pla de pensions que actualment tenim en marxa, podrem arribar a un acord amb aquest sentit.
INCENTIUS
Com cada any, els representats del personal de CCOO hem tornat a demanar que els incentius es faixin extensius a tota la plantilla. La resposta ha estat la de sempre.NO.
Els motius que dona la Direcció són els de sempre, els empleats de Serveis Centrals no col•laboren en la venda de productes generadors de benefici per l’Entitat. Els incentius, serveixen per estimular la venda d’aquests productes, i per tant només es donen a aquelles persones que poden fer aquesta venda.
Nosaltres creiem que si l’entitat funciona correctament, té un bons resultats i s’assoleixen les fites previstes i fins i tot es superen, és grà cies a la col•laboració de tots els companys i companyes, i per tant l’incentiu, sigui quin sigui, ha d’arribar a tothom.
Tots els companys volen cobrar incentius, i no tots poden estar a oficines. Primer per que els serveis centrals son necessaris pel funcionament de l’entitat. Segon per que hi ha companys que per la seva especialització no poden demanar anar a oficines i tercer perquè hi ha qui ho demana i tampoc se li concedeix.
Actualment els incentius no estan estipulats per un col•lectiu inferior a 200 empleats. No creiem que incorporar aquests companys a la bossa sigui un gran daltabaix per l’empresa. És simplement qüestió de criteri. De ben segur que si la Caixa s’ho proposa, pot trobar un sistema adient per establir un sistema d’incentius igual que ja tenen els caps i apoderats d’à rea i de unitat de gestió.
Des dÂ’aquÃ, tornem a demanar la universalització dels incentius a tota la plantilla.







