Concentració a Barcelona el #4D contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

En continuïtat amb la mobilització ciutadana al voltant del passat #24N contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials, CCOO de Catalunya torna a convocar a la ciutadania a una nova acció de protesta, en el marc de la campanya “Aturem els pressupostos antisocials”, a la qual donen suport diferents entitats, sindicats i plataformes. En aquesta ocasió es prepara una concentració el dimecres 4 de desembre de 2013 davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

>> Dimecres, 4 de desembre, a les 18'00h, al davant del Parlament

>> Concentracions en altres punts de Catalunya (Tarragona: Rambla Nova, 18'00h; Girona: plaça Pompeu Fabra, 17Â’30h; Granollers: Plaça de la Porxada, 18'00h). 


Volem que en Josep Maria torni

Banc Sabadell: immorals

29-11-2013 Acomiadar una persona discapacitada, contractada amb la corresponent bonificació empresarial, pels seus problemes obvis de salut i al·legant un error administratiu minúscul, no només és immoral és que és un fet de dubtosa constitucionalitat.


Comunicat conjunt

Prolongacions de jornada il·legals

03-12-2013 La Inspecció de Treball ha requerit un control de les prolongacions de jornada i portar el registre obligat. Li sembla molt sorprenent que Banc Sabadell argumenti desconeixement del problema, quan se li ha comunicat de manera repetida aquest fet des dels sindicats i és de domini públic que a la banca es treballen de deu a dotze hores diàries.


OESIA ¡¡¡Formación NI-NI!!! Ni nos forman, ni les importa


Primero de todo os damos las gracias a todas aquellas personas que habéis participado de forma masiva en la encuesta; a continuación os presentamos el resultado de la misma.

El resultado es demoledor, el 75% de los encuestados no conocían los planes de formación. Es decir a nuestra Empresa, la encargada de darnos valor como profesionales en el mercado laboral no le preocupa en absoluto que crezcamos en conocimientos o empresa.

¿Cómo vamos a ser pioneros en el sector sin formación?
¿Es Oesia una empresa sin carrera profesional?


Conferència Constituent AGRUPACIÓ DEL SECTOR FINANCER de COMFIACAT

COMFIA-CCOO Catalunya presenta un llibre sobre el moviment sindical de banca i estalvi a Barcelona

En el marc de la celebració dels "35 anys de la creació de la FEBA, el moviment sindical de banca i estalvi" organitzat per COMFIA-CCOO de Catalunya dins la Conferència Constituent de l'AGRUPACIÓ DEL SECTOR FINANCER, tindrà lloc la presentació del llibre de José Fernando Mota Muñoz, José Manuel Rúa Fernández i Manuel Vicente Izquierdo "Cuellos blancos: de empleados a trabajadores. El movimiento sindical de banca y ahorro en Barcelona (1957-1980)".

:: Dimarts, 3 de desembre, després de la Conferència Constituent de l'Agrupació del Sector Financer, a les 12'00h presentació del llibre a la sala d'actes de la seu de CCOO de Catalunya.





Posicionament de Comfia-CCOO

Traspàs del Fons de Pensions CAM

2-12-2013 La defensa dels interessos dels partícips per part de CCOO ha estat publicada pels mitjans de comunicació, fent-se ressò de la pèrdua de 9MM Euros del FP CAM.


Signats els convenis de carnissers i xarcuters de la província de Barcelona i el del comerç de fotografia de Catalunya

La vigència del Conveni de carnissers i xarcuters és del 2013 al 2016, i el de fotografia, del 2012 al 2014


Eleccions sindicals a Carrefour Puigcerdà

CCOO capgira els resultats anteriors i aconsegueix la majoria a Carrefour Puigcerdà


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL CCOO-GRUP BMN

UN CANAL DE DENÚNCIA SENSE GARANTIES PER A NINGÚ

La Direcció de BMN ha publicat una nova circular de Règim Interior, 000/005/2013 CÓDIGO DE CONDUCTA, CANAL ÉTICO, infringint un dels Principis Generals firmats el 28 de juliol de 2010, en el Protocol per a la integració de les caixes que composen BMN, SA.


Destacades

Atención laboral que CCOO habilita por la crisis del coronavirus.

La Confederación Sindical de CCOO ha habilitado un teléfono gratuito 900 y un correo electrónico dudas de carácter laboral relacionada con el coronavirus. Por otra parte la Federación de Servicios de CCOO seguimos a tu disposición en tres líneas móviles, un correo electrónico y nuestros canales en redes sociales para atender las consultas de nuestros sectores (financiero, comercio, TIC, hostelería, contact center, turismo, otros servicios técnicos y administrativos, juego, etc.


El TJUE analiza si todos los días de los permisos retribuidos deben ser laborables

CCOO ha hecho hoy sus alegaciones en el juicio afirmando que los días de disfrute deben ser laborables. Tras el dictamen del Tribunal, la Audiencia Nacional deberá dictar sentencia, que será de aplicación a todos los trabajadores y trabajadoras de España.


La prolongación no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al año por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social.


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats