Coses del Conveni (I)

Comissions de servei (Art. 96)


Constituida la Mesa de negociació del Conveni

Avui, 8 de març ha quedat constituida la Mesa del Conveni, amb el 49% de represntació per a COMFIA-CCOO


El Banc Banesto pretén obrir 175 oficines de matinada.

La decisió unilateral de l'empresa deixa fora la representació laboral.


Els sindicats demanen a la banca que reparteixi els seus beneficis i que retalli més els horaris.

Exigiran en la mesa de negociació del conveni més rendes i participació de la plantilla en els guanys històrics. Quedarà fora el debat sobre l'obertura de les oficines a la tarda


Conveni Col·lectiu: s'activa la claúsula de revisió salarial

L'increment de l'IPC l'any 2006 ha estat del 2,7%


AEB evita els compromisos

21 03 07 A les reunions de la Mesa Negociadora celebrades els dies 20 i 21, hem tractat tres temes: Jornada i horaris, Carrera professional i Igualtat i conciliacio de la vida laboral i familiar. (PDF:Cast.)


Destacades

FIRMADO EL CONVENIO COLECTIVO DE GRUPO DIA

Tras casi dos meses de negociación, este 13 de julio, se firmó el IV Convenio Colectivo del grupo DIA - TWINS. 
Desde CCOO valoramos positivamente el convenio ya que ha sido fruto de una intensa negociación y aunque los intereses de la empresa y los de trabajadoras y trabajadores estaban muy distanciados, al final, con mucho esfuerzo, se ha conseguido llegar a acuerdo.


CCOO firma el plan de igualdad en supermercado Día

CCOO ha firmado un plan de igualdad ambicioso, riguroso y realista. Con un único de objetivo, que el desarrollo profesional no tenga en cuenta el genero.