GALERÍA | Se informa sobre las malas prácticas de las empresas que gestionan las cafeterías

Delegados y delegadas de CCOO reparten información sobre el Convenio de Colectividades


Informa a sus empresas cliente de las malas prácticas de las subcontratas

CCOO denuncia que las empresas de restauración colectiva no cumplen lo pactado en el Convenio





Informa a sus empresas cliente de las malas prácticas de las subcontratas

CCOO denuncia que las empresas de restauración colectiva no cumplen lo pactado en el Convenio


Menjadors escolars

CCOO denuncia males condicions laborals a Eurest Girona

Comunicat de la Secció Sindical d'Eurest Girona: "Volem uns menjadors escolars de qualitat i amb condicions dignes per a tota la plantilla d'Eurest"


Comezan as negociacións do Convenio do Comercio Téxtil de Ourense

Convenio Textil Ourense

O pasado 5 de abril, constituíuse a mesa de negociación do noso convenio, os tres sindicatos puxémonos de acordo en elaborar unha plataforma conxunta para defendela de forma unitaria a cal foi entregou á patronal o pasado día 16 de abril. As traballadoras e traballadores do téxtil de Ourense temos un convenio prorrogado e con conxelación salarial desde o ano 2011. Non podemos escoitar, cada día, que a situación económica mellora, e consentir que isto non se reflicta, tanto nos salarios, como nas condicións de traballo do persoal. Desde a negociación do convenio temos que traballar para conseguir un salario digno e unhas condicións que nos permitan conciliar a nosa vida laboral e familiar. Resumo plataforma sindical conxunta

FAGAMOS VALER A UNIDADE A UNIÓN FAI A FORZA


CCOO denuncia los constantes incumplimientos de las condiciones de trabajo en las empresas de restauración colectiva

Impagos de salarios pactados en Convenio, incumplimientos en las condiciones de contratación y de subrogación de plantillas, trasgresión de la buena fe en la negociación colectiva o no aplicación de la Ley de Prevención de Riesgos Laborales son algunas de las graves irregularidades que denuncia el sindicato.

Comedores Colectivos