"Los equipos de suplencias son un recurso muy necesario para aliviar la escasez de plantilla en algunas zonas y periodos"

Proposta sobre els equips de suplències a Banc Sabadell

27 05 08 És òbvia la importància del treball dels empleats i empleades que fan funcions de suplències per al bon funcionament de les oficines, ja sigui per sobrecàrregues puntuals de feina o per suplir baixes per malaltia o vacances. Ha arribat el moment de valorar el seu treball i de compensar adequadament l’eficàcia que demostren i l’aportació que fan.


Manca personal

Volem solucions, ja!


La Inspecció de Treball dóna la raó a COMFIA-CCOO i reconeix la relació laboral per al col·lectiu de telemàrqueting

La secció sindical de COMFIA-CCOO d'ASGECA aconsegueix que, arran de la denúncia que va interposar al gener de 2007, la Inspecció de Treball reconegui la relació laboral dels 66 treballadors i treballadores del departament de telemàrqueting que operen a ASGECA de Barcelona, en lloc de la relació mercantil que ve sostenint la direcció de l'empresa.


Les nostres propostes pal·liaran els possibles perjudicis que es puguin crear a la plantilla de Banc Sabadell

CAR de Madrid

21 05 08 L´estalvi de despeses de l´empresa no pot comportar un increment de despeses per als treballadors, sigui en temps o en diners per al desplaçament, el dinar o per allò que més ens preocupa: la pèrdua de qualitat de vida. (document CAS)


NOTÍCIA TERRA.ES

CCOO demana a Don Piso que clarifiqui els seus plans sobre la reestructuració

COMFIA-CCOO demana als responsables de Don Piso que clarifiquin els seus plans de reestructuració després de l'anunci de presentació d'un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERE) que podria afectar a més de 350 treballadors.


COMFIA-CCOO ha convocat assemblees informatives pels treballadors i treballadores de “Don Piso”

CCOO denuncia que “Don Piso” vol aprofitar l’anunci de presentar Expedient de Regulació per precaritzar i acomiadar

Davant la notícia d’aquests dies de que “Don Piso” vol presentar un Expedient de Regulació d’Ocupació, COMFIA-CCOO està intervenint per donar suport i assessorament a fi d’encarar el futur dels llocs de treball i manifesta la seva preocupació per l’actitud d’ocultisme demostrat per la Direcció de les empreses implicades.


Destacades

CCOO firma un acuerdo con Foment y Pimec para el nuevo convenio de oficinas y despachos de Catalunya

La Federación de Servicios de CCOO de Catalunya valora muy positivo acabar con una larga y complicada negociación iniciada hace 19 meses y que ha vivido diferentes movilizaciones por parte sindical. Un acuerdo que logra un convenio de avance en materia salarial y otros aspectos sociales, evitando un segundo año sin convenio que pudiera suponer un total estancamiento del conflicto.

A partir de ahora, las partes se comprometen a redactar el convenio lo antes posible y proceder a su firma, para que los beneficios acordados, lo que incluye los retrasos salariales acumulados en estos meses, lleguen a las más de 180.000 personas para las que este convenio regula sus condiciones mínimas de trabajo.


CCOO solicita apertura de la mesa negociadora, para paliar la situación económica de la plantilla del Grupo DB

Tras el cierre del Observatorio Sectorial del Convenio de Banca, se reconoce por ambas partes la necesidad de alcanzar acuerdos en materia salarial que ayuden a la plantilla a mitigar los efectos negativos que ha causado la inflación, y el impacto de la subida del Euribor, sobre nuestros salarios.