El 21 d'octubre primera jornada de vaga en Blanco

CCOO convoca quatre dies de vaga en Blanco com a rebuig al tercer ERO en quatre anys

CCOO ha convocat quatre dies de vaga en totes les botigues, naus i magatzems de l'empresa Global Leiva, S.L a causa de la presentació d'un tercer ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) en quatre anys la qual cosa està provocant de forma generalitzada incertesa en la viabilitat de l'empresa i en els 980 llocs de treball en tot l'estat.

>> Convocatòria de vaga: 21 i 28 d'octubre, 4 i 11 de novembre

Dia 21 d'octubre: concentració a Barcelona davant a la botiga que té Blanco a c/ Pelai, 1 a les 12 hores.

>>La Vanguardia 21/10: Los trabajadores de Blanco están en huelga para rechazar el nuevo ERE



En defensa de 2.900 postos de traballo

Os traballadores e traballadoras do Banco Popular continúan coas protestas contra o ERE

Este xoves, 20 de outubro, ás 18:00 horas, tivo lugar unha nova concentración do persoal do Banco Popular, ante a oficina principal de Vigo, en protesta pola intención de despedir a 2900 persoas nun proceso de Expediente de Regulación de Emprego. 
Con estas mobilizacións preténdese demostrar ao banco que non estamos de acordo coa súa proposta de Despedimento Colectivo. Queremos que se reduza o número de persoas implicadas e que quen, voluntariamente desexe finalizar a súa vida profesional no banco, poida facelo dignamente.
Mentres que se pretende despedir a tantas persoas neste proceso de ERE salvaxe, non cesan as prácticas ilegais de prolongación de xornada, que tantas veces se denunciaron ante Inspección de Traballo, ademais de poñer en risco a viabilidade futura da empresa.



Circular 14.10.2016 Terceira reunión da Mesa Negociadora
Vídeo
Noticia en 20minutos.es


Este viernes, 21 de octubre. A las 11 horas habrá una concentración en la tienda de la calle Fuencarral, 15, en Madrid

Huelga de 24 horas contra un nuevo ERE en Blanco (Global Leiva)

CCOO ha convocado una huelga de 24 horas en la empresa Global Leiva (Blanco), este viernes, 21 de octubre, contra el despido colectivo y modificación de condiciones de trabajo iniciado por la empresa el pasado 3 de octubre. Coincidiendo con el paro se ha convocado una concentración, a las 11 horas, en la tienda Blanco de Fuencarral, 15, en Madrid. La plantilla está compuesta por 980 personas.


Dijous, 20 d?octubre, a les 10 hores, a la seu de CCOO de Comarques Gironines

CCOO presentarà les dades contradictòries en el sector del turisme a Catalunya i el calendari d'accions per a la seva dignificació

Dijous, 20 d'octubre, CCOO de les Comarques Gironines i la Federació de Serveis de CCOO Catalunya faran valoració de la situació i dels bons resultats del turisme a Catalunya alhora que les dades confirmen l'augment de la precarietat, externalitzacions i temporalitat que pateix el conjunt de les plantilles i com aquest model turístic repercuteix en la qualitat i el futur del sector.


L'empresa rebaixa a uns 2.600 les seves pretensions inicials

CCOO convoca noves mobilitzacions contra el salvatge acomiadament de 2.894 persones que pretén executar el Banc Popular i Banc Pastor

Després de l'anunci per part de l´entitat del seu projecte d´optimització, l'anomenat projecte GOLD en el que pretenen realitzar el tancament de 302 oficines (48 a Catalunya) i seguir endavant amb l'acomiadament de 2.894 persones (330 a Catalunya), per a CCOO li queden menys dubtes que la magnitud d'aquesta mesura impossibilitarà la viabilitat futura del Banc.

PROPERA CONVOCATÒRIA PREVISTA: 

>> DIA 3 BARCELONA, Passeig de Gràcia 17


Despois de trece reunións da mesa do Convenio, a patronal segue mantendo as súas propostas

Convenio Comercio Alimentación Pontevedra: CCOO, CIG, UGT E USO convocan aos traballadores e traballadoras a unha asemblea

O Convenio Colectivo de Comercio Alimentación de Pontevedra rematou a súa vixencia o 31 de decembro de 2015. As centrais sindicais representadas na mesa de negociación, CCOO, CIG, UGT e USO, despois de moitos meses conseguimos comezar as negociacións. Despois de 13 reunións, a patronal segue mantendo as súas propostas, perder a maioría de dereitos que temos conqueridos, TODOS E TODAS. Non falaron de darnos, só queren quitarnos. Segue


Jueves, 20 de octubre, a las 19 horas, en José Ortega y Gasset, 29

Nuevamente CCOO se concentra en Madrid contra la brutal reducción de empleo en Banco Popular y Banco Pastor

Este jueves, 20 de octubre, a las 19 horas, en la sede del Banco Popular (José Ortega y Gaset, 29), CCOO ha convocado una nueva concentración de protesta contra el Despido Colectivo de 2.900 personas en banco Popular y banco Pastor.


NO SOBRAMOS 2900 - CONTRA EL ERE DEL BANCO POPULAR


Continúa o calendario de mobilizacións

Grupo Banco Popular: xornada de manifestacións en A Coruña contra o ERE

O 13 de Outubro, coincidindo con unha nova xuntanza da Mesa Negociadora, a Representación Legal dos Traballadores, excepto SEGRUPO, voltamos a movilizarnos. En Galicia, a concentración fíxose na Coruña, frente a Fundación Barrié. Fai un mes que o Banco Popular comunicou a sua intención de levar a cabo un E.R.E. que seguimos vendo non xustificado. Un mes no que a Alta Direción segue sen dar a faciana perante os sus empregados asumindo a súa responsabilidade. Un mes de adiantos insinificantes na negociación que impiden chegar a unha solución consensuada.


Por estas razóns, seguiremos a facer novas concentracións en horario de tarde, para posibilitar a participación dos compañeiros.
Novas movilizacións: Xoves, 20 de Outubro, en Vigo. Mércores, 26 de Outubro, en Ourense. Esperámoste !!
¡¡ Non sobramos 2.900 !!
DEFENDE O TEU POSTO DE TRABALLO





Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats


 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA