Conciliació de la vida familiar i laboral - Una qüestió d´equilibri

22 09 2003 En aquest escrit es recorden totes aquelles disposicion legals que afavoreixen la conciliació de la vida familiar i laboral. Totes aquestes mesures són mínims que les empreses han de respectar, tot i que l´esperit de la llei es que siguin les mateixes organitzacions les que afavoreixin la conciliació amb mesures positives. (PDF:Cat. / Cast.)

Disseny? Sí, però sense agredir a les persones

24 07 2003 A l´edifici Landscape hi ha un problema greu d´excés de llum que provoca reflexos en les pantalles i fa impossible treballar amb unes condicions mínimes. (PDF:Cat. / Cast.)

COMFIA–CCOO exigeix que les retribucions de directius constin en les memories

14 02 2003 Comfia-CC.OO. exigeix que les retribucions i les condicions de jubilació pactades dels directius i dels consellers constin en les memòries. La política de reducció de costos dels bancs, limitada a les seves plantilles, contrasta amb les retribucions i indemnitzacions a personatges com Amusátegui i Corcóstegui, agreujada pel silenci del Banc d’Espanya i la CNMV. (PDF:Cat. / Cast.)

Prevenció de riscos laborales. "D’on no n’hi ha, no en pot rajar"

11 02 2003 Per complir amb la Llei de prevenció i cobrir l’expedient, l’empresa envia un document genèric i ambigu sobre riscos laborals, demanant la signatura d’aprovació de l’empleat. Recomanem que no es retorni signat. (PDF:Cat. / Cast.)

Pagament de xecs/pagarés falsificats

03 02 03 Sanció a caixers de l´entitat per haver pagat pagares falsificats. Es recorden les normatives a seguir de manera escrupulosa per evitar sancions. (PDF:Cat. / Cast.)

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat