Pronunciamiento conjunto de Comercio Andalucía, FACUA, AL-ANDALUS, UGT y CCOO

Comerciantes, consumidores y trabajadores reclaman al Gobierno de la Junta una Alianza en defensa del comercio andaluz

La Confederación Comercio Andalucía, en representación del pequeño y mediano comercio, las asociaciones de personas consumidoras FACUA Andalucía y AL- ANDALUS y los sindicatos mayoritarios UGT y CCOO, como principales agentes sociales y económicos del comercio andaluz, han presentado hoy un pronunciamiento conjunto, ante la coyuntura que tiene que afrontar el sector en la crisis sanitaria y económica generada por el COVID-19, reclamando al Gobierno de la Junta que abandone la vía de la unilateralidad y la imposición, abriendo un proceso de diálogo para alcanzar una Alianza en defensa del comercio andaluz, que apueste por buscar mecanismos que, ante la actual pandemia, permita que no se destruya tejido empresarial y empleo, garantice la seguridad de personas consumidoras y plantillas y permita competir en iguales condiciones a los diferentes formatos comerciales. Leer más


CCOO ha aportado al Ministerio medidas de protección en el sector textil ante la desescalada

Nuestra experiencia es la mejor garantía, por eso hemos elaborado una propuesta que recoge las medidas de protección, entendemos que necesarias, dirigidas a las personas trabajadoras en el sector del comercio textil de cara a la vuelta a la actividad"


CCOO ha aportado al Ministerio medidas de protección en el sector textil ante la desescalada

Imagen comercio textil (zapatería)

Nuestra experiencia es la mejor garantía, por eso hemos elaborado una propuesta que recoge las medidas de protección, entendemos que necesarias, dirigidas a las personas trabajadoras en el sector del comercio textil de cara a la vuelta a la actividad"


Unicamente se está a beneficiar desta medida El Corte Inglés, á custa do descanso do seu persoal e en detrimento doutros establecementos

Carta á Xunta de Galicia: A liberdade horaria no comercio non é xusta

liberdade horaria

Desde a Federación de Servizos de CCOO de Galicia remitimos un escrito ao conselleiro de Economía, Emprego e Industria, para insistirlle na necesidade de derrogar a resolución do pasado 15 de marzo sobre liberdade de horarios de establecementos de primeira necesidade. Cuestionamos á Xunta de Galicia que manteña en vigor un texto que unicamente beneficia a El Corte Inglés. «Unha norma que favorece só unha empresa non é xusta nin racional», salienta a organización sindical.

O acceso aos bens imprescindibles xa está garantido polo Real decreto en que o Goberno central declarou o estado de alarma, así como na garantía expresada en múltiples comunicados das grandes distribuidoras de alimentación.

A maioría das empresas do sector tomaron a decisión de reducir o seu horario comercial, co fin de poder atender tanto a reposición de mercadoría, como a desinfección dos centros, e así preservar as garantías de saúde do persoal e dos propios clientes, «cuestión prioritaria nestes momentos».

Actualmente, ao abeiro da dita resolución da Xunta só abre os domingos El Corte Inglés, polo que esta empresa está a alentar a xente a que tamén acuda ese día da semana a facer a compra, malia que «o importante é que prevaleza a mensaxe á cidadanía de quedar na casa».

Así mesmo, a norma promove a «competencia desleal entre formatos comerciais», xusto no peor momento para moitas empresas «que xa se encontran en situacións económicas moi delicadas».

Rexeitamos que El Corte Inglés estea a facer negocio á custa do descanso do seu propio persoal, non só abrindo os domingos, senón tamén o pasado 10 de abril (Venres Santo), en que a empresa traballou a porta pechada. Ese persoal non ten nin terá dereito a ese descanso.


CEHAT, CCOO y UGT elevan de forma conjunta al Gobierno propuestas para proteger al sector del alojamiento turístico español ante la crisis

firma acuerdo hospedaje

Los agentes sociales apuestan por impulsar iniciativas para garantizar el fortalecimiento de las empresas y la continuidad del empleo en un sector que supone casi el 14% del PIB del país.


Destacadas

Calendario de Traballo 2021

Vacacións estatais e por comunidade

Simuladores e utilidades

Simuladores e calculadoras laborais e sociais

Vídeos Servizos CCOO

Youtube de Servizos CCOO

Fotos Servizos CCOO

Páxina de Servizos CCOO en Flickr

Falacias e mentiras

Falacias, mentiras e verdades sobre os sindicatos

Histórico

Histórico de Artigos Servizos CCOO