CCOO os ofrece su Tarjetazo 2010
¡Repartimos premios toda la semana¡, igual que en 2009, los sorteos se realizarán de lunes a domingo a partir de abril y durante todo el año. El objetivo es que CCOO podamos seguir manteniendo nuestra independencia de medios, tan necesaria para poder seguir informando a través de nuestras hojas y publicaciones, posibilitando el desarrollo general de nuestra labor sindical en favor de la plantilla de BBVA.
el discurs dels INCAPAÇOS
RETENCIONS DE L'IRPF I ALTRES DADES ECONÃ’MIQUES
Com cada any, en el gener s'han actualitzat les retencions que el govern aplica als salaris per al cà lcul de l'IRPF. Us adjuntem les taules de retencions d'IRPF per a aquest any 2010, on es donen les situacions més comuns (per a altres situacions, com a major nombre de fills, ascendents majors de 65 anys al vostre cà rrec, etc. contacteu amb els vostres delegats/es de COMFIA-CCOO). Cal matisar que aquells companys i companyes que tinguin uns ingressos inferiors a 11.150 euros estaran exempts de qualsevol retenció, independentment de la seva situació personal. Aquesta quantitat s'eleva en els casos de minusvalidesa a 15.700 euros.
Sobre els quadres de vacances a Banc Sabadell
03 02 10 CCOO rebutgem de manera rotunda les pressions que són contrà ries a l'acord de vacances, per les quals s'obliga o prohibeix triar el mes d'agost o es declara inhà bil el mes de desembre.












