Calendaris Laborals per a l'any 2013 a Catalunya i estatals
Avaluacions de riscos al nou edifici CBS-Sant Cugat (B30)
13-12-2012 Des del mes de juliol l’empresa està fent les avaluacions de riscos del nou edifici del CBS - Sant Cugat, dels accessos i de les noves instal·lacions. Heu pogut comprovar aixà que els delegats de CCOO, com correspon a la nostra responsabilitat com a delegats de prevenció, hem participat activament en aquesta tasca.
Hores extraordinà ries i en cap de setmana
13-12-2012 L'esforç que ha fet la plantilla per la integració de Banco CAM, ens ha portat a preguntar a Recursos Humans per la gestió de les hores extraordinà ries que s'han fet durant aquest cap de setmana.
Eleccions en el provincial de Biscaia
10-12-2012 En els últims anys hem demostrat que som capaços d'afrontar satisfactòriament els grans canvis que s'han produït en el nostre entorn, com la fussió de Banco Guipuzcoano i Banc Sabadell, liderant la negocaició amb l¡empresa per a l'homologació de condicions de tots els treballadors i el protocol d'ocupació. Per això et demanem que votis a Comfia-CCOO, per continuar defenent els llocs de treball i les condicions sòciolaborals.










