Negociació IV Conveni col·lectiu TELEMÀRQUETING.13

La patronal no té intenció d'avançar

COMFIA-CCOO s'ha tornat a reafirmar en el que ja va dir en la reunió del passat 5 de juny “per un 40% d'indefinits en tres anys no modifiquem una coma de l'articulat actual de contractació”. >> Veure el comunicat en PDF-26 setembre 2007-


Model de Baixa voluntària de l'empresa

No existeix un model formal per a la sol·licitud de baixa voluntària, però es podria utilitzar un texte semblant semblat al que reproduïm a continuació


Empleo - BBVA Murcia

Continúa la "Fuga de Cerebros"

En este Comunicado, informamos de asuntos relacionados con la "fuga" de personas del Banco a otras entidades, el Salario Global Anual y de temas económicos, que afectarán a las nóminas de los próximos meses.


Contratación en verano - BBVA Illes Balears

La escasez de plantilla un problema que necesita solución

Este verano estamos observando en Baleares una reducción drástica de la contratación de temporada. Aunque la situación siempre tiene matices importantes en función de la zona de que se trate, se están produciendo situaciones esperpénticas.


Prou a la política d´acomiadaments a Banc Sabadell

10 07 07 Només en les tres últimes setmanes s’han acomiadat set persones. Certament que hi ha més acomiadaments; per exemple a Andalusia, on els dos mesos últims s’han fet quatre acomiadaments més. Cal tenir en compte també que no totes les persones afectades es posen en contacte amb nosaltres, la qual cosa ens fa pensar que molts més acomiadaments incrementen l’estadística d’aquesta estratègia empresarial indecent. (PDF:Cat / Cas / )


Negociació IV Conveni col·lectiu TELEMÀRQUETING.10

PROPOSTES INACCEPTABLES

En la reunió de mesa del conveni mantinguda el 4 de juliol, la patronal ens presenta de forma detallada les seves propostes sobre els capítols VI MOBILITAT, VII TEMPS DE TREBALL i VIII VACANCES PERMISOS I LLICÈNCIES. >> Veure el comunicat en PDF-04 juliol 2007-