Archivado en Salut Laboral

SEGURETAT I SALUT

CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.

A petició de CCOO es va posar en coneixement del Comitè de Seguretat i Salut de Catalunya per que estudiés l'afectació que suposa aquest importantíssim tema.

Per una altra banda, des de la Secció Sindical de CCOO es va fer difusió per que els companys que pateixen les conseqüències ho transmetessin a través del canal que considerem més eficaç, la bústia de serviciodeprevencion@wurth.es

L'Empresa ha transmès a totes les persones que s'havien manifestat afectades una solució al nostre entendre curta respecte el que sol·licitàvem, que era pneumàtics de contacte per a conducció en neu.

Estan estudiant una nova gamma de pneumàtic mixt aptes per a tot tipus de conduccions per als nostres vehicles. No obstant, totes i tots els companys que habitualment la seva zona geogràfica no els permeti treballar durant l'hivern de forma segura i amb impossibilitat de canviar les seves rutes per evitar el risc podran sol·licitar que el proper canvi de pneumàtics es realitzi amb aquest nou model mixt prèvia petició de Cap de Grup i DRV al Departament de Personal. Es recomana posar en còpia a jose.tauste.@serveis.ccoo.cat

Estarem pendents del resultat d'aquests pneumàtics per valorar la seva eficàcia i seguir avançant en les millores que ens permetin treballar amb la màxima seguretat.

Afil·liat!