Ingenierías Técnicas

ACUERDO SOBRE CONDICIONES LABORALES URBASER S.A.- TUV RHEINLAND IBERICA S.A. (UTE - ITV MURCIA)

Condiciones Laborales en Ingenierías Técnicas


No és el mateix

17 11 03 La campanya, que hem denominat “NO ÉS EL MATEIX”, pretén establir de forma clara les diferències i asimetries entre els que dirigeixen les nostres entitats i la resta dels treballadors. Entre banquers i bancaris. (PDF:Cat. / Cast.)


Targetes de crèdit i débit per a empleats i empleades

10 03 03 Situacions que voregen l´absurd i propostes de CCOO sobre aquesta qüestió. (PDF:Cat. / Cast.)


Prorrateig dels plusos B-05, B-06 i B-50

10 01 03 El banc modificarà el sistema de cobrament dels plusos. (PDF:Cat. / Cast.)


COMFIA–CCOO exigeix que les retribucions de directius constin en les memories

14 02 2003 Comfia-CC.OO. exigeix que les retribucions i les condicions de jubilació pactades dels directius i dels consellers constin en les memòries. La política de reducció de costos dels bancs, limitada a les seves plantilles, contrasta amb les retribucions i indemnitzacions a personatges com Amusátegui i Corcóstegui, agreujada pel silenci del Banc d’Espanya i la CNMV. (PDF:Cat. / Cast.)


Concepte de nòmina - J.12 aportacions al pla de pensions

29 01 03 Aportacions que fa l’empresa al Pla de Pensions d’Empleats segons els acords signats per CCOO el 19 de març de 2001 i l’11 d’octubre de 2002. (PDF:Cat. / Cast.)


Destacades

Repescas y recuperación de cobros 2016

La sección sindical de CCOO fuerza  llegar a un acuerdo para no entrar a Juicio por el conflicto colectivo interpuesto por los delegados de CCOO 


CONDUCCIÓ SOBRE NEU

Per fi tenim un principi de solució al tema, no és la que esperàvem però si és un avanç per millorar les condicions en les que alguns companys i companyes ens toca treballar donades les condicions climàtiques de la nostra zona de vendes.