Archivado en Acuerdos, Negociacion Colectiva, Condiciones de trabajo

Acord de condicions laborals de supermercats Carrefour

Signat l'Acord d'adequació de condicions laborals del personal dels 43 centres de treball de Supercor SA adquirits per Carrefour

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

El 12 d'abril de 2024, després de diverses reunions i diferents intercanvis i amb la unitat dels tres sindicats, FETICO, CCOO i UGT, s'ha signat l'Acord d'adequació de condicions laborals del personal dels 43 centres de treball de Supercor SA adquirits per Carrefour segons contracte subscrit per totes dues empreses el passat 27 de març de 2024.

Aquest acord és necessari, ja que, el Conveni col·lectiu de Supercor SA, va expirar el passat 31 de desembre de 2023, per això, per l'aplicació de l'art. 44 de l'ET, les persones afectades per la subrogació es regiran pel conveni col·lectiu que resulte d'aplicació en la societat en la qual s'integren, per això es dona la necessitat d'adequar i homogeneïtzar algunes particularitats i condicions. Aquest scord serà aplicable a totes les  persones  treballadores  dels centres de Supercor, adquirits per Carrefour (amb la societat Supersol Spain, SL) i amb caràcter indefinit.

Alguns dels aspectes que recull l'Acord d'adequació són:

• Reclassificació professional.
  • Retribucions i reestructuració i adequació salarial.
  • Conceptes retributius.
  • Distribució salarial.
  • Manera de dur a terme l'adequació salarial pactada.
  • Drets socials i beneficis comercials.
  • Jornada.
  • Derogació total d'acords i de condicions anteriors, vinculació a la totalitat i ratificació pel Comité Intercentres.
  • Garanties sindicals.

A més, es crea una Comissió de Seguiment d'aquest Acord, formada per les parts signants d'aquest, per un període de 6 mesos a comptar des de la integració de l'últim centre que siga adquirit.

Totes les persones treballadores tindreu accés al text íntegre en els vostres centres i des de les 3 representacions sindicals que formen el Comité Intercentres de Supermercats Carrefour, us donem la BENVINGUDA.

Descargar COMUNICADO (pdf).