CCOO en Atos contra la Reforma Laboral

UNA REFORMA LABORAL PENSADA PARA SATISFACER A EMPRESARIOS Y MERCADOS FINANCIEROS.


1. La Reforma Laboral afecta gravemente a la negociación colectiva facilitando al empresario la imposición de condiciones de trabajo individuales a la plantilla. 

2.  La Reforma Laboral abarata y facilita el despido injustificado.

3.  La Reforma no reduce las modalidades de contratación indefinida, al contrario, crea una nueva modalidad cuyo periodo de prueba asciende a un año, periodo de tiempo en el que podrás ser despedido sin ningún tipo de justificación e indemnización

4. A través de las medidas de flexibilidad interna  permite que el horario laboral sea a gusto del empresario, que te desplacen de centro de trabajo o que te reduzcan el salario y tan solo obedecerá a las “necesidades” de la empresa. 

5.  Disminuye la calidad de los servicios públicos.

6. Condena definitivamente a los jóvenes al desempleo y al infraempleo.

7. Elimina la ultraactividad de los convenios: es decir, una vez caduca el convenio, los derechos empiezan desde cero

Puedes descargar documentación de interés:

Publicación en el BOE

Análisis de nuestro Gabinete Jurídico

Y desde aquí puedes ver nuestra Gaceta Sindical con un artículo muy interesante:

Día a Día


Secció Sindical Grup BMN Catalunya

AJUDES DE GUARDERIA I PER A LA FORMACIÓ DE FILLS D’EMPLEATS PROVINENTS DE CAIXA PENEDÈS DESPRÉS DE LA SIGNATURA DEL NOU CONVENI

El passat 8 de febrer es va firmar el nou Conveni Col•lectiu, amb vigència fins el 2014. Una de les modificacions ha estat l’ajuda de guarderia i d’estudis per a fills i filles d’empleats. Recordem que la signatura del Pacte d’Igualtat a Caixa Penedès el passat 13 de novembre del 2008, que millorava àmpliament l’àmbit de la conciliació de la vida laboral amb la familiar, incrementaven en 40 € la quantia que marca el Conveni.


L'assemblea del passat 6 de febrer va comptar amb l'assistència de delegats i delegades d’assegurances, Contact Center, TIC i Serveis Tècnics i admini

COMFIA-CCOO Catalunya presenta i debat el II Acord d'Ocupació i Negociació Col·lectiva en assemblea davant 150 delegats i delegades

Durant dilluns passat 6 de Febrer, en la Sala d'Actes de CCOO de Catalunya es va desenvolupar una assemblea de delegats i delegades de COMFIA dels sectors d’assegurances, Contact Center, TIC i Serveis Tècnics i administratius amb la finalitat de presentar i debatre sobre el II acord d'Ocupació i Negociació Col·lectiva, signat el passat 25 de gener per CCOO, UGT, CEOE I CEPYME. Des de la signatura de l'Acord COMFIA Catalunya, també l’ha presentat i debatut en quatre plenaris realitzats en el sector de banca, està previst realitzar reunions properament en el sector d'estalvi i territoris.


Secció Sindical Grup BMN Illes Balears

L’AUDIÈNCIA NACIONAL NO ES CREU QUE UOB DESCONEGUÉS QUE LA PLANTILLA DE SA NOSTRA S’ANAVA A TRANSFERIR A BMN

UOB reclamava el dret a ser informats “de la fecha prevista de la transmisión empresarial de los empleados de Sa Nostra a Banco Mare Nostrum, así como de los motivos de dicha transmisión, de las consecuencias jurídicas, económicas y sociales para los trabajadores de la transmisión y de las medidas previstas respecto de los trabajadores”.


estalvi

Assolit PREACORD de Conveni

Ahir dia 1 assolíem un Preacord de Conveni que concreta el marc que ja avançàvem en el nostre comunicat anterior, i que es portarà a Mesa Oficial dimecres dia 8. Es reforça així el nostre marc de condicions laborals davant la reestructuració del sector i les pròximes modificacions legals.

COMUNICAT CONJUNT
COMFIA-CCOO - Fes-UGT - CSICA
>> Comunicat en català
>> Comunicado en castellano


Gaceta Sindical - BBVA Estatal

Sindicatos y patronal firman el II Acuerdo de Empleo y Negociación Colectiva

Este acuerdo pretende favorecer el mantenimiento y la creación de empleo. La acción del sindicato la centramos en el empleo, en evitar que se siga destruyendo y en favorecer las condiciones para crearlo; en defender las redes de protección, los servicios públicos de calidad como factores de cohesión social y dinamización  económica; y en revalidar la capacidad del diálogo y la concertación social.


II Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva 2012, 2013 i 2014

Us remetem per al vostre coneixement, el II Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva 2012, 2013 i 2014, signat el dimecres passat per les organitzacions sindicals CCOO i UGT i les organitzacions empresarials CEOE i CEPYME.


Secció Sindical Estatal Grup BMN

II Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva 2012, 2013 i 2014

Us remetem per al vostre coneixement, el II Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva 2012, 2013 i 2014, signat el dimecres passat per les organitzacions sindicals CCOO i UGT i les organitzacions empresarials CEOE i CEPYME.


Destacades

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats