error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
Un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal

Petició a la Direcció de Recursos Humans de Banc Sabadell

Un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal


29-11-12 De manera conjunta, CCOO, UGT i CSC hem demanat al banc un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal per a tota la plantilla.

Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,

PETICIÓ D’UN DIA DE LLIURANÇA

 

Hem sol·licitat al Sr. Vela, director de Recursos Humans, la lliurança d’un dia mitjançant el correu que transcrivim a continuació:

«Els dies 24 i 31 de desembre i 7 de gener són tradicionalment jornades laborals amb una activitat baixa. La feina es limita en la pràctica a les tasques obligades per l’obertura de les oficines. A més a més, aquests tres dies, per la proximitat de festes nadalenques tan significatives com són Nadal, Cap d’Any i Reis, es consideren socialment dies gairebé festius per estar amb la família.

És per això que ens fem ressò del sentir dels treballadors i li sol·licitem que tota la plantilla del grup, Banco CAM inclòs, pugui fer festa un d’aquests dies sota el concepte de dia de lliurança a càrrec de l’empresa.

Mentre esperem una resposta afirmativa, rebi una salutació cordial.»

Sabadell, novembre de 2012